ناموجود

خرید هدست گلد PS4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 1 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

مشخصات فنی

ابعاد

24x23x11cm

خانواده محصول

هدست گیمینگ

لوازم جانبی قابل اتصال

جک ۳.۵ میلی‌متری

سازنده

sony

مناسب

Playstation 4

نوع

هدست استریو

وزن

680g

رنگ

مشکی

نقد و بررسی خرید هدست گلد PS4

معرفی هدست گلد PS4

اصولا پلی استیشن ساخته شد تا تجربه دنیای بازی های مجازی را به واقعیت نزدیکتر کند و هیجان و نشاط کاربران کنسول های بازی خانگی را بالا ببرد. به مرور زمان ویژگیهای مختلف کنسول های بازی ارتقا پیدا کرده و روز به روز نسخه های جدیدتر با قابلیت های ویژه ای ارائه می شوند که هر کدام برای نزدیک کردن هرچه بیشتر فضا و تجربه بازی به واقعیت طراحی شده اند. علاوه بر این لوازم جانبی که توسط کمپانی های مختلف برای استفاده به همراه کنسول بازی تولید می شود، واقعیت افزوده ای به وجود می آورد که تجربه ای ناب و عمیق به کاربر می دهد. یکی از این لوازم جانبی که طرفداران زیادی نیز دارد، هدست واقعیت مجازی است. کمپانی سونی به عنوان یکی از پیشگامان صنعت گیم، با ارائه کنسول های پلی استیشن و لوازم جانبی جذاب و کاربردی، هر سال کاربران خود را شگفت زده می کند. هدست واقعیت مجازی بی سیم این کمپانی نیز برای پلی استیشن 4 طراحی و تولید شد تا بار دیگر خلاقیت و آینده نگری این کمپانی را به رخ رقبا بکشد.
اگر می خواهید صدای واقعی فضای بازی را در هنگام اجرای آن بشنوید و با شخصیت ها و محیط بازی به صورت ملموس همراه شوید، حتما یک هدست گلد PS4 تهیه کنید. این هدست ها برای ارائه صدایی عمیق با وضوح بالا به گونه ای ساخته شده اند که حالت های مختلف صوتی توسط گیمر قابل تنظیم باشد. کمپانی های توسعه بازی های مجازی، این حالت ها را به طور ویژه برای هدست ها طراحی می کنند. بنابراین تجربه بازی را با خرید هدست واقعیت مجازی و دریافت صدای سه بعدی و کاملا واقعی، دو چندان کنید.

هدست PS4

بررسی ویژگیهای هدست Gold Wireless Stereo Headset

این هدست گلد PS4 که در سال 2015 به بازار کنسول بازی عرضه شد، بسیار مورد توجه گیمرهای حرفه ای است. زیرا با کیفیت صدای بالا توسط virtual surround 7.1 انواع صداهای محیط بازی را، چه از نوع زمزمه های آرام شخصیتهای بازی باشد یا از نوع انفجار و صداهای بسیار بلند، به طور واضح و عمیق به گوش کاربر منتقل می کند. البته توجه داشته باشید که این قابلیت 1/7 کاناله فقط برای کنسول های سونی، یعنی PS3 و PS4 فعال است. و اما اوج جذابیت این هدست برای گیمرها، میکروفون مخفی آن است که صدای کاربران را با کیفیتی بسیار عالی منتقل کرده و امکان چت آنلاین را فراهم می کند. مجهز بودن هدست گلد PS4 به میکروفون مخفی، این امکان را به کاربران می دهد که با حفظ صداهای محیطی و افکت های صوتی بازی، با یکدیگر چت صوتی داشته باشند! و این یعنی تجربه هیجانی دو چندان در بازی های مجازی !

هدست پرطرفدار Gold Wireless Stereo Headset توسط کمپانی سونی به صورت کاملا استاندارد برای پلی استیشن ساخته شده است، بنابراین از تمام حالت های اختصاصی که توسعه دهندگان برای بازیهای مختلف این کنسول ها ارائه میدهند، پشتیبانی می کند. شما می توانید این مودهای مختلف صوتی را از طریق اپلیکیشن همراه هدست، دانلود کرده و تجربه حالتهای صوتی مختلف و درک کامل فضای بازی را به هیجان و جذابیت آن اضافه کنید.
دامنه کاربرد هدست پلی استیشن گلد، با تعبیه جک 5/3 میلیمتری برای صدا، وسعت یافته است. به این معنی که شما می توانید با استفاده از این جک، هدست را به PS4، PS3، PS vita، کامپیوتر، تبلت و لپ تاب و تلفن همراه هوشمند و … متصل کرده و از کیفیت بالای صدا بهره ببرید. این هدست به فناوری بلوتوث مجهز شده تا کاربران بتوانند به صورت بی سیم هدست را به کنسول های بازی پلی استیشن سونی متصل کنند اما به خاطر داشته باشید که برای اتصال آن به دستگاه های دیگر حتما باید از کابل AUX استفاده کنید.

طراحی ظاهری Gold Wireless Stereo Headset

HEDSET PS4

هدست گلد PS4 وایرلس پلی استیشن سونی مدل گلد، به رنگ زیبای مشکی تولید شده تا با ظاهر کنسول های سونی همخوانی داشته باشد. طراحی درست هدست بر طبق اصول ارگونومیک و استفاده از جنس بدنه مقاوم و با کیفیت، باعث شده کاربر به راحتی بتواند آن را روی سر خود تنظیم کرده و بدون احساس سنگینی در مدت زمان طولانی از آن استفاده کند. فیس پلیت آن نیز برای راحتی بیشتر، قابل تنظیم ساخته شده است.
جالب است بدانید، فرکانس صدای تولیدی توسط این هدست، 20 تا 20000 هرتز و در محدوده شنوایی انسان طراحی شده و کاملا استاندارد است. اما با استفاده از دکمه هایی که روی بدنه آن تعبیه شده می توانید میزان صدا را مطابق خواست خود کنترل کنید. یک نکته جالب توجه درباره این هدست، قابلیت تا شدن آن است که برای حمل راحت تر توسط کاربر، در نظر گرفته شده است و این یعنی انعطاف پذیری بیشتر برای کاربردی کردن لوازم جانبی !

محتویات جعبه هدست گلد PS4

به همراه هدست وایرلس پلی استیشن سونی مدل گلد، یک آداپتور بی سیم، دفترچه راهنما، کیف مسافرتی، جک 5/3 میلیمتری صدا، کابل میکرو یو اس بی شارژ ارائه می شود.

gold headset PS4

مشخصات فنی هدست گلد PS4

هدست گلد PS4 ، به عنوان یکی از لوازم جانبی کنسول سونی که به طور استاندارد توسط این کمپانی تولید شده، دارای ابعاد 4/13*1/23*8/23 و وزن تقریبی 907 گرم است تا به راحتی روی سر قرار بگیرد و در بازی های با زمان طولانی، کاربر به آسانی از آن استفاده کند. گرچه این هدست برای PlayStation 4 ساخته شد اما همانطور که گفته شد برای PS3، PS Vita و سایر دستگاه های هوشمند نیز قابل استفاده است. فرکانس صدا بین 20 تا 20000 هرتز و امپدانس آن 32 اهم است و با کیفیت عالی به گوش کاربر می رسد. کنسول مجهز به بلوتوث و نوع اتصال آن بی سیم است. به همراه هدست کیف مسافرتی نیز عرضه می شود تا با استفاده از قابلیت تا شوندگی آن، به راحتی در کیف جا شده و قابل حمل باشد. خروجی صدا 1/7 کاناله و قابلیت کنترل آن توسط دکمه های بدنه فراهم شده است. همچنین جک 5/3 میلیمتری و میکروفون مخفی آن از ویژگی های مهم و کاربردی است که مورد توجه کاربران است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.