خرید پایه شارژ و باتری کنترلر ایکس باکس وان | SparkFox

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 6 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۸۱۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

ابعاد

15x20x4cm

لوازم جانبی قابل اتصال

اتصال‌گر طلا پورت USB

خانواده محصول

لوازم جانبی

سازنده

Sparkfox

مناسب

مدل‌های قدیمی و جدید کنترلر ایکس باکس وان

نوع

استند شارژ

رنگ

مشکی

نقد و بررسی خرید پایه شارژ و باتری کنترلر ایکس باکس وان | SparkFox

کاربرد شارژر دسته ایکس باکس وان SparkFox

وسیله ای که از آن به عنوان شارژر دسته ایکس باکس وان SparkFox یاد می شود، جهت شارژ دسته های ایکس باکس ساخته شده است. این وسیله جانبی می توان به طور همزمان هر دو کنترلر دستگاه را شارژ نماید.

پکیج شارژر دسته ایکس باکس وان SparkFox علاوه بر یک عدد پایه شارژ ایکس باکس وان دارای دو عدد باتری و یک سیم USB نیز می باشد که قابل شارژند و برای اتصال به پشت کنترلر طراحی و ساخته شده اند. با استفاده از باتری های این بسته می توانید دیگر استفاده از باتری قلمی را در دسته های دستگاه ایکس باکس خود کنار بگذارید.

شارژر دسته ایکس باکس وان SparkFox

 

نوع باتری های این محصول معمولا دارای کیفیت ساخت قابل قبولی هستند و این کیفیت خود تضمینی برای استقبال از این وسیله است. در حالت کلی، تهیه پک پایه شارژ ایکس باکس وان می تواند برای بازیکنان ایکس باکس وان بسیار کارآمد باشد.

توجه داشته باشید که پایه شارژ ایکس باکس وان وضعیت شارژ دسته ها را توسط یک نمایشگر LED به شما اعلام می کند.

فرض کنید که در وسط یک بازی هیجان انگیز و ماجراجویانه که برای رسیدن تا آن نقطه تلاش بسیاری کرده و با تمام حواس ادامه بازی را دنبال می کنید باتری کنترلرهای ایکس باکس شما تمام می شود! هیچ چیزی نمی تواند بدتر از این باشد!
برای عدم برخورد با این مشکل حتی اگر باتری های قلمی موجود در داخل دسته های ایکس باکس شما سالم اند نیز پکیج پایه شارژ ایکس باکس وان را تهیه کنید تا در صورت اتمام و از کار افتادن باتری دسته ها از آن استفاده و با خیالی آسوده به ادامه بازی بپردازید.

با استفاده از پایه شارژ ایکس باکس وان کنترلرهای ایکس باکس وان خود را به راحتی و با سهولت تمام، شارژ نمایید و از آنها استفاده کنید.

پایه شارژر xbox one

 

 

 

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.