خرید پایه نگهدارنده PS4 Slim | خرید پایه فن سه کاره

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 14 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۷۹۰,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی خرید پایه نگهدارنده PS4 Slim | خرید پایه فن سه کاره

پایه نگهدارنده PS4 Slim

همه چیز تنها در یک پایه نگه دارنده PS4 Slim ! این وسیله چند کاره علاوه بر اینکه نگهدارنده کنسول و کنترلهای شما است، با فن تعبیه شده در داخل آن سیستم را خنک کرده و با قرار دادن کنترلرهای dualshock آنها را شارژ می کند. Playstation 4 خود را به فن های خنک کننده قدرتمند این پایه خنک کننده عمودی بسپارید و با این کار دوام و عمر کنسول خود را بالا ببرید. برای مراقبت بیشتر از کنسول محبوب PS4 Slim بعد از ساعت های طولانی بازی

ps4_slim cooling

کردن، حتما سیستم را خنک کنید تا از گرم شدن بیش از حد و آسیب دیدن آن جلوگیری شود.

عملکرد شارژر پایه فن PS4

این پایه به عنوان DUAL CONTROLLER CHARGER DOCK نیز عمل می کند و با دو درگاه شارژ همزمان برای شارژ هر دو کنترل کننده PS4 این امکان را فراهم می کند که هر دو دسته را برای بازی بعدی به صورت همزمان آماده کرده و در وقت صرفه جویی کنید.

پایه ps4 slim

طراحی ظاهری پایه نگهدارنده PS4 Slim

با استفاده از این پایه نگهدارنده PS4 Slim عمودی ، کنسول شما به صورت عمودی و ایمن می ایستد و فضای کمتری در اتاق و میز کنسول یا میز تلویزیون شما اشغال می کند. این پایه در دو رنگ سیه و سفید تولید شده تا با کنسول های شما هماهنگ باشد. جنس بدنه نیز از پلاستیک بادوام و مقاوم است.

پورت های پایه نگهدارنده PS4 Slim

پایه خنک کننده Ps4 Slim دارای 3 عدد پورت USB است و به شما امکان می دهد که در حین بازی بتوانید آن را ذخیره کنید و یا گوشی تلفن همراه یا تبلت خود را شارژ کنید. در واقع همه چیز برای لذت بردن از هیجان بازی آماده است !ps4_slim پایه فن

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.