خرید کابل شارژ دسته ps4 | خرید کابل شارژ اورجینال دسته ps4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 2 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

USB

microUSB

نوع

کابل شارژ اورجینال ps4

طول کابل

1.5 متر

نقد و بررسی خرید کابل شارژ دسته ps4 | خرید کابل شارژ اورجینال دسته ps4

از جمله کابل‌های باکیفیت و تأیید شده، کابل شارژ دسته مخصوص ps4 است. در‌ واقع اگر چنانچه در صدد خرید کابل بدون نقص، بدون ایجاد نویز و یا خرابی هستید، ما به شما خرید کابل شارژ دسته ps4 را توصیه می‌کنیم. از آنجایی که کیفیت کابل جزء نکات حائز اهمیت برای خرید لوازم جانبی ps4 است، حتماً بایستی کابل مختص به پلی استیشن ۴ تهیه شود. ماندگاری و دوام طولانی مدت از جمله ویژگی‌های شاخص این محصول است. علاوه بر آن اگر چنانچه دسته کنسول را با کابل مختص به خودش شارژ کنید،  از آسیب‌های احتمالی مانند خرابی  ای سی دسته بازی تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کنید.

مزیت خرید کابل شارژ دسته ps4

انتخاب و خرید کابل شارژ دسته ps4 ، انتخابی هوشمندانه برای شارژ دسته کنسول است. شما می‌توانید از پایه شارژ هم استفاده کنید اما به مراتب هزینه بالاتری را شامل می‌شود. علاوه بر آن گیمرهایی که چند دسته کنسول بازی دارند، می‌توانند با استفاده از  کابل یدکی، دسته های بازی خود را به طور همزمان شارژ نمایند. در نتیجه  تهیه و خرید کابل یدکی نیز برای کاربران توصیه می‌شود. از دیگر مزیت‌های خرید کابل، طول آن است که هر چقدر که بیشتر باشد می‌توانید فاصله زیادی با شارژر داشته باشید و همزمان به بازی نیز بپردازید.

ویژگی‌های این کابل شارژ

این محصول از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و ز آنجایی که مختص به پلی استیشن ۴ می‌باشد، در هنگام شارژ از آسیب‌های احتمالی به دسته کنسول تا حد بسیار بالایی جلوگیری می‌کند. مقاومت ضخامت کابل، سرعت در انتقال جریان برق و شارژ دسته در کوتاه‌ترین زمان ممکن از دیگر ویژگی‌های خرید کابل شارژ اورجینال دسته ps4 است. مقاومت بالای کابل در برابر هر گونه کشیدگی و همچنین عدم ایجاد نویز از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود.

اگر شما پس از خرید ps4 تصمیم به فروش این دستگاه را گرفیتد می توانید از این کابل، گوشی خود را هم شارژ کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.