خرید کابل شارژ دسته ps5 | خرید کابل شارژ اورجینال دسته ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 11 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

طول کابل

1 متر

مناسب

PlayStation 5

رنگ

مشکی

نقد و بررسی خرید کابل شارژ دسته ps5 | خرید کابل شارژ اورجینال دسته ps5

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که مدام در حین اجرای بازی‌های متنوع هستید، خرید کابل شارژ دسته ps5 از جمله بهترین گزینه‌های خرید شما است. از آنجایی که کابل‌های مختلفی برای شارژ دسته استفاده می‌شود اما هیچ کدام در حد کیفیت و مرغوبیت کابل اصلی دستگاه نیستند. در نتیجه پیشنهاد ما به شما، خرید لوازم جانبی ps5 است. به مراتب در بسیاری از کابل ها انتقال جریان برق به کندی صورت می‌گیرد و یا از ضخامت کافی برخوردار نیستند. بنابراین آنچه که در شارژ دسته پلی استیشن ۵ حائز اهمیت است سرعت بخشی و همچنین ایمنی است.

ویژگی‌های خرید کابل شارژ دسته ps5

از جمله ویژگی‌هایی که می‌توان در خرید کابل شارژ دسته ps5 به آن اشاره کرد، تغییر رنگ چراغ در هنگام شارژ کامل دسته است. بدین ترتیب شما می‌توانید با تغییر رنگ چراغ هشدار دهنده، متوجه میزان شارژ دسته دوال سنس شوید. کیفیت بی نظیر، دوام و ماندگاری و همچنین سرعت بخشی در شارژ دسته پلی استیشن ۵ از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت آن به شمار می‌رود. گفتنی است که این کابل در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود.

مشخصات کابل شارژ دسته مخصوص PS5

طول سیم: 1 متر

مناسب برای دسته پلی استیشن ۵

کیفیت عالی

شارژ سریع

طول ماندگاری بالا

قیمت خرید کابل شارژ اورجینال دسته PS5

اگر چنانچه به دنبال  با کیفیت ترین محصولات جانبی ps5 و با بهترین قیمت  هستید، در محل مناسبی قرار گرفته‌اید. شما می‌توانید خرید کابل شارژ اورجینال دسته ps5 با قیمتی بسیار مناسب و بهینه از فروشگاه معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای تهیه نمایید. علاوه بر آن جهت اطلاع از سایر محصولات می‌توانید به بخش فروش مراجعه نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با تیم مجرب مجموعه تماس حاصل فرمایید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.