خرید کابل AV برای ps2 | قیمت کابل ای وی برای پلی استیشن 2

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 17 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

مناسب

playstation 2

کاربرد

اتصال تصویر

طول کابل

1 متر

نقد و بررسی خرید کابل AV برای ps2 | قیمت کابل ای وی برای پلی استیشن 2

با خرید کابل AV برای ps2 می‌توانید به راحتی کنسول را به تلویزیون یا صفحه نمایشگر متصل کنید. اگرچه در هنگام خرید ps2، این کابل در بسته بندی موجود است. اما به مراتب گاهی اوقات اتفاق افتاده که کابل را گم‌کرده باشید و یا در صورت آسیب‌های احتمالی دچار خرابی‌هایی شده باشد. در نتیجه تهیه لوازم جانبی ps2 به‌خصوص خرید کابل AV برای ps2 لازم و ضروری است.

بررسی کابل AV برای ps2

کابل AV برای ps2 دارای دو مبدل است. در یک سر آن کانکتور RCA و همان AV است. در سر دیگر کابل سه فیش به رنگ‌های زرد، قرمز و سفید تعبیه شده است. این سه فیش به راحتی در پشت تلویزیون نصب می‌شود. در‌واقع کارایی این سه فیش برای انتقال صدا و تصویر است. سر دیگر کابل نیز به کنسول متصل می‌شود. نحوه نصب کابل به سادگی امکان‌پذیر بوده و پیچیدگی خاصی ندارد. بدین ترتیب با خرید کابل AV برای ps2 و اتصال آن به تلویزیون می‌توانید از تماشای بازی‌های متنوع لذت ببرید. ناگفته نماند که کابل AV علاوه بر کنسول ps2، برای کنسول های ps1، ps2 slim و ps3 سازگار است.

ویژگی‌های کابل AV

متراژ تقریبی کابل AV برای پلی استیشن ۲، ۱۵۰ سانتی‌متر است. جنس کابل بسیار مرغوب بوده و دارای پوشش مسی با روکش pvc می‌باشد. شما با استفاده و خرید کابل AV برای ps2 از یک وضوح تصویری بسیار عالی برخوردار خواهید شد. قیمت ارزان، کارایی بالا، کیفیت، نمایش تصویر بدون نویز و جنس عالی تماماً از جمله ویژگی‌های کابل AV محسوب می‌شود.

خرید کابل AV

کابل AV برای ps2 برای تمامی دارندگان پلی استیشن ۲ پیشنهاد می‌شود. برای خرید محصول می‌توانید به دو طریق یکی مراجعه حضوری به فروشگاه و دیگری خرید آنلاین اقدام کنید. اگر قصد خرید آنلاین محصول در کوتاهترین زمان ممکن را دارید همین حالا بر روی ثبت سفارش محصول کلیک کنید. این محصول با تضمین بهترین قیمت بازار همراه با گارانتی اصالت کالا به فروش می‌رسد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.