خرید کابل HDMI برای PS4 | خرید کابل hdmi اورجینال ps4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 24 آذر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳۴۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سازنده

sony

مناسب

Playstation 4, PlayStation 5, ps4 slim , ps4 pro , xbox one

طول کابل

2 متر

قابلیت های اضافه

انتقال کیفیت 4K

نقد و بررسی خرید کابل HDMI برای PS4 | خرید کابل hdmi اورجینال ps4

اگر به دنبال یکی از محصولات کاربردی و پرمصرف هستید، خرید کابل HDMI برای PS4 بسیار پیشنهاد می‌شود. کابل HDMI از جمله محصولات اورجینال پلی استیشن ۴ است که به صورت بسته بندی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. از جمله ویژگی‌های این کابل می‌توان به کیفیت بالا و برخورداری از قابلیت خروجی 4K اشاره کرد. در بسیاری از موارد دیده شده که کاربران برای مصرف طولانی مدت از کنسول‌های بازی، بایستی از لوازم جانبی استفاده کنند. بدین ترتیب خرید لوازم جانبی ps4 با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت را می‌توانید  از فروشگاه تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای تهیه و خریداری نمایید.

مشخصات کابل HDMI برای PS4

این نوع کابل HDMI برای  پلی استیشن ۴ سازگار بوده و اگر چنانچه فاقد این کابل هستید می‌توانید آن را به عنوان یکی از ضروری ترین لوازم جانبی ps4 به صورت جداگانه تهیه کنید. طول کابل ۲ متر است و به همین جهت نحوه استفاده از آن را به مراتب ساده‌تر کرده است. از جمله امکانات و قابلیت‌های مؤثر این کابل می‌توان به خروجی 4K اشاره کرد.

مشخصات کالا عبارتند از؛

  • سازگار با پلی استیشن ۴
  • طول ۲ متر
  • تعداد یک عدد
  • قابلیت کابل رابط 4K

ویژگی‌های کابل HDMI برای PS4

خرید کابل HDMI برای PS4 این امکان را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید از یک نوع لوازم جانبی ضروری و با کیفیت بهره‌مند شوید. همچنین این محصول دارای طول ماندگاری بسیار، دوام و مقاومت در برابر هر گونه آسیب‌ها و کشش‌های احتمالی است. اصالت کالا، قیمت بهینه و مناسب و مرغوبیت از جمله ویژگی‌های این محصول می‌باشد. شما می‌توانید با خرید کابل HDMI برای PS4 نه تنها از یک محصول جانبی با دوام برخوردار شوید بلکه لذت بازی‌های ps4 با استفاده از کابل HDMI دو چندان خواهد بود. برای مشاهده فهرست قیمت انواع محصولات لوازم جانبی متفرقه می‌توانید به بخش فروش محصولات در سایت تهران پی اس مراجعه نمایید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.