خرید کابل HDMI برای PS5 | قیمت کابل hdmi برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 17 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱۲۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

طول کابل

1.5 متر

سازنده

متفرقه

مناسب

PlayStation 5, ps4 slim , ps4 pro , xbox one, Xbox Series S, Xbox Series X

نقد و بررسی خرید کابل HDMI برای PS5 | قیمت کابل hdmi برای ps5

کابل HDMI سبب می‌شود تا بتوانید تصاویر را با بالاترین وضوح تماشا کنید. این کابل با ۱۸۰ سانتی متر طول، قابلیت پخش تصاویر 3840×2160 پیکسل را دارا می‌باشد. علاوه بر آن پشتیبانی از تصاویر 3D همراه با کیفیت 4K و در نوع دیگر با کیفیت 8K را دارا است. خرید کابل HDMI برای PS5 به دلیل قابلیت‌های موجود، به عنوان یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی پلی استیشن ۵ محسوب می‌شود. شما می‌توانید این محصول را با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت از مجموعه معتبر تهران پی اس تهیه نمایید.

مشخصات این کابل HDMI

این محصول با توجه به کانکتورهای مقاوم دارای ضخامت و بافتی مستحکم است. دوام و ماندگاری از دیگر ویژگی‌های کابل HDMI به شمار می‌آید. شما می‌توانید با داشتن این کابل HDMI وضوح تصاویر را با کیفیتی باور‌نکردنی و بی‌نظیر مشاهده نمایید. این محصول به دلیل ویژگی‌های برجسته‌ای که دارا می‌باشد، اعم از حفظ کیفیت بالای تصاویر، عدم قطعی و همچنین قیمت مقرون به صرفه در مین کاربران به عنوان کاربردی‌ترین لوازم جانبی شناخته شده است. اگر چنانچه در صدد خرید لوازم جانبی ps5، ما به شما محصولات پرفروشی مانند کابل  HDMI را پیشنهاد می‌کنیم.

مزایای خرید کابل HDMI برای PS5

بهترین سرعت و کیفیت تصویر از جمله ویژگی‌های شاخص کابل  HDMI است.  یکی از مزیت‌های خرید کابل HDMI برای PS5 ، نمایش تصاویر با کیفیت 4k است. شما می‌توانید با استفاده از این محصول تجربه جذابتری را داشته باشید. ناگفته نماند که از کابل  HDMI می‌توانید برای پلی استیشن ۵ و کنسول‌های بازی Xbox Series X و Xbox Series S استفاده کنید اما در اصل این محصول برند سونی است و با پلی استیشن ۵ سازگار است. اگر خرید ps5 را قبلا انجام دادید و کابل hdmi آن خراب شده است، برای خرید این محصول همراه با اطمینان از اصالت کالا و همچنین ضمانت خرید پس از فروش می‌توانید از همین طرق یعنی به فروشگاه تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.