خرید کابل HDMI مخصوص PS4 | قیمت hdmi

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 13 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹۵,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سازنده

sony

کاربرد

پلی استیشن 4، پلی استیشن 4 اسلیم، پلی استیشن 4 پرو

نقد و بررسی خرید کابل HDMI مخصوص PS4 | قیمت hdmi

بعد از خرید Ps5 نو رسیده به بازار خرید hdmi سونی لازم نخواهد بود، چون در پک کنسول کابل hdmi نیز قرار دارد. جدا از تبلیغ Ps5 قصد دارم بروم سراغ کابل hdmi سونی که اگر مدل تختش را انتخاب کنید به راحتی در زیر سطوح قرار می‌گیرد. خرید hdmi سونی برای Ps4 را هم فراموش نکنید و یادتان باشد که کنسول پلی استیشن 4  فاقد خروجی AV است. پس ابتدا خرید یک تلویزیون به غیر از CRT های قدیمی و سپس خرید hdmi سونی برای Ps4 و لذت بردن از تصاویر دیجیتالی باکیفیت.

خرید کابل HDMI مخصوص PS4 رابط چند رسانه‌ای با کیفیت بالا

hdmi مخفف high definition multimedia interface است که برگردان فارسی آن دقیقا می‌شود عنوان درج شده در بالا، یعنی رابط چند رسانه‌ای با کیفیت بالا. بعد از کابل‌های سه تایی رنگ و وارنگ که هر سیمش مسئول انتقال سیگنال‌های صدا و تصویر است، در سال 2003 تکنولوژی hdmi سونی وارد بازار شد.

این کابل به صورت همزمان و بدون فشرده سازی و تبدیل سیگنال‌ها، تصاویر و صدا را با بهترین کیفیت HD، 1080p، 4k و 3D در اختیار کاربران و به خصوص گیمرهای محترم قرار می‌دهد. سرعت انتقال سیگنال‌ها در hdmi سونی برابر با +Gbps 10/2 است. روکش طلای استفاده شده در ساخت این کابل باعث می‌شود که نویز کاهش پیدا کرده و سرعت انتقال داده‌های 0و1 افزایش پیدا کند.

البته که هر دو دستگاه فرستنده و گیرنده باید دارای پورت hdmi باشند تا بتوان از این فناوری دریافت تصاویر با کیفیت دیجیتال لذت برد.

دستگا‌ه‌های فاقد خروجی hdmi داده‌های دیجیتالی را مجبور هستند داده‌های دیجیتال را به آنالوگ تغییر دهند با کیفیت کمتر و با استفاده از کابل‌های S-video یا DVI به گیرنده شما به عنوان یک بیننده منتقل کنند.

بنابراین خرید یک hdmi سونی برای Ps4 با طول 2 متر، در صورت نیاز واجب است. چون پلی استیشن 4 فقط از hdmi پشتیبانی می‌کند و شما را مجبور می‌کند که همیشه تصاویر را با کیفیت ببینید و از بازی کردن لذت ببرید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.