خرید کاور ps5 استاندارد رنگ مشکی | قیمت فیس پلیت ps5 standard رنگ مشکی

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 9 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۴,۲۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

ابعاد

38x25x1cm

رنگ

مشکی

سازنده

sony

سال ساخت

2022

مناسب

PlayStation 5 استاندارد

نوع

فیس پلیت PS5

کاربرد

تغییر ظاهر کنسول – محافظت از بدنه کنسول

نقد و بررسی خرید کاور ps5 استاندارد رنگ مشکی | قیمت فیس پلیت ps5 standard رنگ مشکی

خرید کاور ps5 استاندارد رنگ مشکی از جمله رنگ‌های مورد علاقه اغلب گیمرها است. همانطور که می‌دانید پلی استیشن ۵ سفید است. کاور مشکی رنگ روی کنسول سفید رنگ، کنتراست برجسته‌ و شیکی را ایجاد می‌کند. علاوه بر آن با خرید کاور مشکی، تنوع بصری بسیار جذابی به وجود می‌آید. کاور پلی استیشن ۵ به عنوان یکی از محصولات فوق‌العاده کاربردی شناخته شده است. در‌واقع کاور به عنوان یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی ps5 برای محافظت از کنسول  به کار برده می‌شود. ناگفته نماند که تولید و عرضه برای خرید کاور ps5 استاندارد رنگ مشکی بسیار محدود است. در نتیجه اگر تمایل به تهیه این محصول دارید همین الان محصول را ثبت سفارش کنید.

مزایای استفاده از کاور پلی استیشن ۵

با ورود نسل نهم کنسول‌های شرکت سونی به دنیای صنعت بازی‌های دیجیتالی، بسیاری از گیمرها از خرید ps5 استقبال فراوانی کردند. در حال حاضر عرضه کاور پلی استیشن ۵ به عنوان یکی از جدیدترین محصولات جانبی کنسول، به بازار راه پیدا کرده است. از جمله اصلی‌ترین مزایای خرید کاور ps5 استاندارد، محافظت از کنسول در برابر هرگونه خط، خش و یا گرد و غبار است. در‌واقع با استفاده از کاور دیگر نیازی به تمیزی مرتب سطح روی کنسول نیست. همچنین دیگری نیازی به نگرانی برای ورود غبار به جداره‌های کنسول نخواهید بود. ست کردن کاور پلی استیشن با سایر دکوراسیون محیط، تنوع جذابی را به محیط می‌بخشد. علاوه بر آن همین تغییر دیزاین باعث تنوع و جلوه بصری می‌شود.

ویژگی‌های خرید کاور ps5

ساخت کاور پلی استیشن ۵ از مرغوب‌ترین مواد سیلیکونی است. استحکام قابل توجه کاور به عنوان یک پوشش محافظتی کاملاً چشمگیر است. کاورهای پلی آستیشن ۵ در رنگ بندی متعدد عرضه می‌شود. به همین دلیل گیمرها می‌توانند رنگ کاور پلی استیشن خود را با  سلیقه خود انتخاب کنند. خرید کاور ps5 استاندارد رنگ مشکی به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن نیز امکان‌پذیر است. در هنگام سفارش آنلاین حتماً به مدل کنسول اعم از استاندارد یا دیجیتال توجه داشته باشید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.