ناموجود

خرید کیف PS4 Slim | طرح FIFA 20

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 1 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

نقد و بررسی خرید کیف PS4 Slim | طرح FIFA 20

بررسی کیف ps4

kife ps4 fifa20

 

کیف نگهداری و حمل ps4 با ابعاد 32*34 سانتیمتر و وزن 600 گرم ساخته شده است. جیب جلویی این کیف گنجایش هر دو کنترلر بی سیم DUALSHOCK 4 ، سیم برق ،بررسی کیف دوربین PlayStation و کابل های HDMI و USB را دارد. سیستم های PS4 نیز در جیب اصلی جای می گیرند. این کیف همچنین با PS4 Slim و سایر کنسول ها و لوازم جانبی بازی سازگار است.

kife ps4 2

محافظت کامل

این کیف ps4 با مواد و پنبه ضد شوک ساخته شده و دو محفظه جیب نرم در داخل آن دوخته شده تا محافظت بیشتری از سیستم کنسول بازی PS ، کنترلرها ، کابل و لوازم جانبی انجام گیرد. لایه محافظتی بیرونی بادوام و ضد آب این کوله پشتی پلی استیشن، از پارچه نایلونی ضد آب و ضد ضربه ساخته شده است که سازگار با محیط زیست و بادوام است. علاوه بر این ،سیستم پی اس 4 را از سایش و خش، خیس شدن در هوای بارانی و … و نیز محافظت می کند.

kife ps4 4

دستگیره چرمی و بند شانه قابل تنظیم

این دسته از چرم نرم و با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است ، لمس و نگهداشتن آن راحت است و باعث می شود که حمل کیف حتی در مسافتهای طولانی هم برای شما آسان باشد. بند این کیف قابل تنظیم است و می توانید متناسب با وزن کیف و … بلندی و شیب آن را تنظیم کنید.

kife ps4 5

آخرین نسخه کیف محافظ PS4 از مواد نایلونی پریمیوم محکم ساخته شده است و مخصوص PS4 و PS4 Slim طراحی شده است. این کیف ضد گرد و غبار است و پوسته نمی شود ، 100٪ دست ساز بوده و با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است

kife ps4 6

طراحی این کیف فقط برای حمل کنسولهای بازی PS4 نیست ، بلکه همچنین یک نگهدارنده برای تبلت، لپ تاپ ، برگه های کاری ، لوازم اداری ، تلفن همراه و وسایل دیگر از این قبیل است. بنابراین با خرید کیف Ps4 در واقع با یک تیر چند نشان زده اید. در نسخه های جدید این کیف، آرم PS4 از روی آن حذف شده و بنابراین در بسیاری از موقعیت ها شخصی و کاری نیز کاربردی است و با بند شانه قابل تنظیم و دسته چرم نرم آن ، شما می توانید کنسول خود را همه جا حمل کرده و از شادی و هیجان آن لذت ببرید و یا برای حم لپ تاپ و … در محیطهای کاری از آن استفاده کنید  2PS4 Bag

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.