خرید کیف XBOX ONE | طرح جین

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 14 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

نقد و بررسی خرید کیف XBOX ONE | طرح جین

بررسی کیف Xbox One

درست است که کنسول هایxbox one برای استفاده در خانه در نظر گرفته شده اند ، اما هر از گاهی ممکن است بخواهید آنها را به یک مهمانی، مسافرت یا حتی به خانه یک دوست ببرید بنابراین چگونگی نگهداری و حمل ایمن کنسول ایکس باکس وان اس بسیار مهم است. به این ترتیب ، شما به یک کیف قابل حمل مناسب نیاز خواهید داشت که بتواند کنسول و لوازم جانبی آن را در خود جای دهد و در عین حال از آن در برابر خراش ،ضربه، آسیب های فیزیکی و رطوبت محافظت کند.

digital_xbox_one

برای گیمرهای حرفه ای یا علاقه مندان به کنسول های بازی داشتن این کیف مزیتهای بسیاری دارد و صرف هزینه برای خرید کیف s Xbox One در زای امکان حمل کنسول در سفر و مهمانی و … ارزش خاصی دارد و درست مثل یک کیف حمل لپ تاپ، محافظی حرفه ای و عالی برای کنسول بازی شما است. کیف s Xbox One با فوم محافظ و پارچه نایلونی طراحی شده و از دوام بالایی برخوردار بوده و کاملاً کنسول و لوازم جانبی شما را در سفر محافظت می کند. این کیف علاوه بر کنسول Xbox One با انواع بازی ها و سایر لوازم جانبی مورد نیاز شما سازگار است و جیبهای مختلفی برای نگهداری هر یک دارد.

xbox bag

بند نگهدارنده این کیف بسیار مقاوم بوده و جیب های داخلی و خارجی برای قرار دادن برای کابل های HDMI و … ، کنترلرها و هر چیز دیگری که ممکن است به حمل آن نیاز داشته باشید ،طراحی شده است. همچنین شکافهای مخصوص قرار دادن دیسک با گنجایش حداکثر 5 دیسک تعبیه شده تا بتوانید بازیهای مورد علاقه خود را نیز همراه داشته باشید. کارایی و دوام و کاربرد این کیف در مقابل صرف هزینه ای اندک برای خرید آن، ارزش بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد که در همه جا و همه وقت هیجان و لذت بازی را همراه داشته باشید.

hardcase xbox

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.