خرید کینکت ایکس باکس وان | خرید حسگر حرکتی مایکروسافت برای xbox one

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 13 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سازنده

Microsoft

سال ساخت

2013 میلادی

مناسب

ایکس باکس وان و کامپیوترهای ویندوزی

رنگ

مشکی مستطیل شکل

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

اتصال برق

از طریق سیم بلند به پورت USB

نقد و بررسی خرید کینکت ایکس باکس وان | خرید حسگر حرکتی مایکروسافت برای xbox one

کینکت یا حسگر حرکتی چیست؟

همانطور که از اسم این دستگاه مشخص می باشد، این دستگاه برای شناسایی صدا و حرکت است. دستگاه کینکت در سال 2010 معرفی شد که در حال حاظر کینکت 360 و کینکت ایکس باکس وان و همچنین برای pc یا رایانه های همراه هم موجود می باشد. سنسور Move و دوربین پلی استیشن را میتوان مهمترین رقیب برای این دستگاه دانست. خرید کینکت ایکس باکس وان می توان خوشحالی و هیجان را به خانه شما وارد کند.

پس از خرید کینکت ایکس باکس وان چگونه از آن استفاده کنیم؟

در کل کینکت، دستگاهی برای انجام بازی های حرکتی مانند والیبال، فوتبال، بوکس، ورزش ها قایقی، ماشین سواری و خیلی بازی های دیگر که لیست بازی های کینکت ایکس باکس وان را می توانید از همین طریق مشاهده کنید.

کینکت را باید در مکانی قرار دهید که بتواند تمامی بدن شما را اسکن کند معمولا با فاصله 3 متر از کینکت این اتفاق می افتد، ولی بستگی به جسه و قد شخص دارد. پس از شناسایی کینکت، طبق بازی هایی که وجود دارد، باید حرکات مختلف را مجاور کینکت انجام دهید. برای مثال در بازی های ماشینی، باید دو دسته خود را بالا بیاورید به طوری که انگار فرمان ماشین را در دست دارید و شروع به بازی و رانندگی در دنیای مجازی نزدیک به واقعیت را تجربه کنید.

این نکته را در اینجا به کاربران عزیز عرض کنیم که با خرید کینکت ایکس باکس 360 نباید انتظار داشته باشید که بر روی ایکس باکس وان هم قابل اجرا باشد اما Kinect one  را می توانید برای pc استفاده کنید.

کینکت رفرش کارخونه یعنی چی؟

کینکت رفرش کارخونه یعنی چی؟

پس عرضه و خرید ایکس باکس وان اس ، هیچ کینکت خاصی برای این دستگاه معرفی نشده است. اما با یک تبدیل مخصوص که به اصطلاح آداپنور کینکت ایکس باکس وان اس نامیده می شود می توان از این دستگاه در one s هم استفاده کرد. خرید کینکت ایکس باکس وان اس همراه با آداپتور هم در فروشگاه تهران پی اس موجود می باشد.

به دلیل اینکه خیلی زمان از تولید کینکت xbox one میگذرد، نو و آکبند این دستگاه وجود ندارد. به همین دلیل یا دستگاه دسته دوم است یا رفرش کارخونه. رفرش کارخونه به این معنی می باشد که تعمیری کارخونه است و دستگاه موجود در تهران پی اس رفرش کارخونه است تا با خیال راحت خریداری کنید.

محتوای داخل کینکت ایکس باکس وان

  • بدون آداپتور و کابل مخصوص کینکت
  • دستگاه کینکت ایکس باکس
هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.