خرید ps2 نقره‌ای آداپتوری با دو دسته | قیمت پلی استیشن 2 نقره ای آداپتوری دو دسته ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 13 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۶۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

2 عدد کنترلر پلی استیشن 2

اتصال برق

آداپتوری

درایو

DVD-ROM

رنگ

سیلور | نقره ای

سازنده

sony

نسخه کپی خور

کپی خور می باشد

وزن

900 گرم

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

کابل AC

دارد

کابل شارژ دسته

این دسته با سیم می باشد

نقد و بررسی خرید ps2 نقره‌ای آداپتوری با دو دسته | قیمت پلی استیشن 2 نقره ای آداپتوری دو دسته ریفر

دومین کنسول از محصولات شرکت سونی، با عنوان پلی استیشن ۲ شناخته شده است که بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۳ تولید و روانه بازار شد. اگر به تاریخچه عرضه و خرید ps2 نگاهی بیندازیم، نسل‌های اولیه این کنسول بدون درایو بوده و تنها در کشور ژاپن به فروش رسید. پس از آن و در مدت زمان بسیار کوتاه پای مدل‌هایی که مجهز به درایو بودند هم به صنعت بازی‌های ویدیویی گشوده شد. بدین ترتیب این کنسول ابتدا در ژاپن و بعد در آمریکا و کانادا به فروش و عرضه جهانی رسید و به تدریج به بازارهای اروپا و همچنین استرالیا راه یافت. در سال ۲۰۰۰ پلی استیشن ۲ فت رونمایی شد و دقیقاً چهار سال بعد یعنی سال ۲۰۰۴ نسخه اسلیم آن معرفی شد و باعث فراموشی نسخه فت بین کاربران شد. هم‌اکنون خرید ps2 نقره‌ای آداپتوری با دو دسته همچنان در بین نسل جوان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مزایای خرید پلی استیشن ۲

یکی از مزیت‌های شاخص خرید ps2 نقره‌ای آداپتوری با دو دسته رنگ خاص آن است. اگرچه این کنسول در رنگ مشکی هم عرضه می‌شود اما رنگ نقره ای آن به دلیل رفلکسی که ایجاد می کند، طرفداران بسیاری دارد. علاوه بر رنگ متالیک کنسول، طراحی ظاهری آن نیز به گونه‌ای است که می‌توان آن را به دو صورت افقی و عمودی روی میز قرار داد. از ویژگی‌های ظاهری این کنسول که بگذریم، کیفیت عمل‌کرد سخت افزاری، پردازش گرافیکی بالا و برخورداری از دسته بازی ارگونومیک را نمی‌توان نادیده گرفت.

قیمت خرید پلی استیشن ۲

با توجه به ورود نسل‌های جدید کنسول‌های خانگی شرکت سونی، طبیعتاً این کنسول با افت قیمت بسیار زیادی همراه بوده است. در نتیجه کاربران می‌توانند خرید ps2 نقره‌ای آداپتوری با دو دسته را با یک قیمت بسیار بهینه و مقرون به صرفه خریداری کنند و علاوه بر آن از دو دسته بازی نیز برخوردار شوند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.