خرید ps5 دیجیتال ریجن 2 همراه با بازی | قیمت پلی استیشن5 دیجیتال 1116 همراه با بازی ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 9 آذر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

1دسته ps5

رنگ

سفید

بلوتوث

Bluetooth 4.1

RAM

۱۶ گیگابایت رم GDDR6/عرضِ ۲۵۶ بیتی

CPU

۸ هسته‌ی ZEN 2 در فرکانسِ ۳.۵ گیگاهرتز و قابلیتِ SMT

GPU

۱۰.۲۸ ترافلاپس، ۳۶ واحد CU در فرکانسِ ۲.۲۳ گیگاهرتز

سازنده

sony

صدا

Dolby

درایو

4K/HDR Blu-ray drive

هارد دیسک

1 ترابایت

نقد و بررسی خرید ps5 دیجیتال ریجن 2 همراه با بازی | قیمت پلی استیشن5 دیجیتال 1116 همراه با بازی ریفر

پیش از آنکه به توضیح نکات قابل توجه درباره خرید ps5، ویژگی‌ها و مشخصات ps5 دیجیتال بپردازیم، بایستی به این نکته اشاره کنیم که نسخه دیجیتال از نظر عمل‌کرد سخت افزاری هیچ تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. تنها تفاوت ps5 دیجیتال با مدل استاندارد وجود درایو نوری است. در‌واقع کنسول ps5 با طراحی دیجیتال فاقد درایو نوری است. به همین دلیل از نظر وزن و شکل ظاهری ظریف‌تر و شیک تر از نوع استاندارد آن است. از دیگر تفاوت‌ها، تفاوت قیمتی است. در‌واقع شما می‌توانید خرید ps5 دیجیتال ریجن 2 همراه با بازی را با قیمتی ارزان‌تر از نوع استاندارد آن تهیه کنید.

جدیدترین کنسول سونی-  کنسول  ps5 دیجیتال ریجن 2

از جمله محصولات نوظهور شرکت سونی، کنسول ps5 دیجیتال است. با خرید ps5 دیجیتال ریجن 2 ، دروازه‌های جدیدی به روی کاربر باز می‌شود که تا قبل از این امکان‌پذیر نبود. از جمله ویژگی‌های شاخص این کنسول سرعت بسیار بالای آن در لودینگ اطلاعات و اجرای بازی‌ها است. در‌واقع می‌توان بهره گیری از سرعت بالای این کنسول را  از جمله عناوین انحصاری شرکت سونی دانست.

ظاهر شیک و ظریف

از دیگر مشخصات کنسول ps5 دیجیتال ریجن ۲، شکل ظریف و ظاهر مدرن آن است. در‌واقع این ظاهر ظریف بیشتر به دلیل عدم وجود درایو نوری در کنسول است.  اگر چنانچه قصد خرید ps5 دیجیتال ریجن 2 همراه با بازی را دارید، باید بازی‌های مورد نظر خود را بر آن نصب کنید. در نتیجه پیشنهاد می‌شود که کنسول را همراه با بازی خریداری کنید تا از خدمات نصب بازی نیز بهره‌مند شوید.

سازگاری با هارد اکسترنال

از دیگر موارد قابل توجه برای خرید ps5 دیجیتال ریجن 2 همراه با بازی، پشتیبانی کنسول از هارد اکسترنال است. شما می‌توانید برای نصب و ذخیره بازی‌های متنوع از هارد اکسترنال بهره بگیرید. ناگفته نماند که برای ذخیره بازی‌ها در هارد هیچ محدودیتی وجود ندارد. توجه داشته باشید که حتماً از هاردهایی که از سوی شرکت سونی معرفی می‌شود، استفاده کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.