خرید xbox 360 slim رنگ سفید با بازی | قیمت ایکس باکس 360 اسلیم با بازی ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

کنترلر بی سیم xbox 360

CPU

IBM PowerPC

RAM

4GB

آنلاین

ندارد

اتصال برق

آداپتوری

بلوتوث

دارد

درایو

Blu-ray / DVD-ROM

رنگ

سفید

سازنده

Microsoft

نسخه کپی خور

قابلیت نصب بازی دارد, کپی خور می باشد

هارد دیسک

250 گيگابايت

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

کاربرد

انجام بازی‌های ویدیویی

نقد و بررسی خرید xbox 360 slim رنگ سفید با بازی | قیمت ایکس باکس 360 اسلیم با بازی ریفر

خرید xbox 360 slim رنگ سفید با بازی یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمرها است. اما پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید ایکس باکس 360 با ویژگی‌ها و مشخصات محصول آشنا شوید. کنسول ایکس باکس ۳۶۰ طرح اسلیم مدل ارتقاء یافته ایکس باکس استاندارد است. طراحی شیک، برخورداری از ظرفیت هارد ۲۵۰ گیگ و امکان ذخیره سازی بازی‌های متعدد از جمله ویژگی‌های شاخص کنسول است. همچنین شما می‌توانید هارد دیسک کنسول را تا ظرفیت۷۵۰ گیگ هم افزایش دهید. علاقمندان می توانند این کنسول را به رنگ سفید و با قیمت بسیار مناسب از تهران پی اس تهیه نمایید. کنترلر بی سیم با قابلیت‌های ویژه از امکانات اصلی کنسول ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم است. ناگفته نماند که امکان خرید لوازم جانبی ایکس باکس 360 هم در بخش فروش محصولات سایت در دسترس علاقمندان است.

مزیت‌های خرید ایکس باکس 360 اسلیم

از جمله مزایای خرید xbox 360 slim رنگ سفید با بازی، ایجاد نویز و صدای کمتر است. از دیگر مزایای این کنسول می‌توان به اتصال دستگاه از طریق وایرلس به اینترنت اشاره کرد. کاربران با بهره مندی از این کنسول قابلیت آن را خواهند داشت که بازی‌ها را به راحتی روی هارد کنسول ذخیره کنند. در‌واقع دیگر نیازی به بازی‌های دیسکی و هزینه‌های سنگین نیست. ۵ درگاه USB از دیگر مشخصه‌های کنسول ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم است.

متعلقات کنسول شامل موارد زیر است؛

  • دسته بازی بی سیم
  • آداپتور برق
  • کابل HDMI

قیمت خرید ایکس باکس 360 اسلیم

برای خرید xbox 360 slim رنگ سفید با بازی با قیمت ارزان و تضمین بهترین قیمت بازار، می‌توانید به بخش فروش محصولات تهران پی اس مراجعه کنید. مشاوره رایگان، خدمات پس از فروش، اطمینان از اصالت کالا و سایر موارد مرتبط نظیر خدمات نصب بازی از جمله خدمات تهران پی اس محسوب می‌شود. پس برای سفارش محصول بیشتر از این تردید نکنید. چرا که نوسانات قیمت بازار به گونه‌ای است که  هر لحظا با افزایش قیمت کالا روبرو هستیم.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.