نصب بازی ایکس باکس سری ایکس | نصب بازی ایکس باکس سری

(3 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 2 آذر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۸۰۰,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی نصب بازی ایکس باکس سری ایکس | نصب بازی ایکس باکس سری

مهم ترین نکته ای که پس از نصب بازی ایکس باکس سری ایکس باید مراقب آن باشید این است که، نباید دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید. دلیل این مشخص است، چون بازی های شما به صورت غیر قانونی یا هکی داخل دستگاه نصب می شود و پس از اتصال به اینترنت، شرکت مایکروسافت این قضیه را متوجه می شود و بازی های شما را قفل می کند. نگران قفل شدن بازی ایکس باکس سری ایکس نباشید چون شما می توانید مجددا بازی ها را در دستگاه خود نصب کنید و مشکلی برای xbox series x پیش نمی آید.
معمولاً بسیاری از کاربران با خرید ایکس باکس سری ایکس، نگران چگونگی نصب بازی‌ها هستند. گفتنی است که چند شیوه برای نصب بازی وجود دارد که به راحتی انجام می‌شود. قبل از آنکه به توضیح مختصری درباره چگونگی شیوه‌های نصب بازی کنسول‌ها بپردازیم، بایستی به این نکته اشاره کنیم که نصب بازی‌های متنوع به صورت اکانتی و با صرف معقولانه ترین هزینه نیز  امکان‌پذیر است. معمولاً خدمات نصب بازی به همراه فروش کنسول صورت می‌پذیرد که کاربران می‌توانند از اینگونه خدمات بهره‌مند شوند.

چگونگی نصب بازی ایکس باکس

روش اول با ورود به فروشگاه ایکس باکس

نصب بازی‌های دیجیتالی را می‌توان از طریق فروشگاه ایکس باکس xbox store به سادگی انجام داد. کافیست که وارد سایت فروشگاه ایکس باکس شوید و بازی مورد نظر خود را انتخاب و نصب کنید. قابل ذکر است که نصب بازی‌ها به صورت رایگان امکان‌پذیر نیست و بایستی هزینه ای بابت بازی پرداخت نمایید. در نتیجه دانلود و نصب بازی  از این طریق را می‌توان ساده‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها عنوان کرد.

روش دوم ذخیره و نصب بازی‌های دیسکی

نصب بازی‌های دیسکی نیز از دیگر روش‌های نصب بازی ایکس باکس سری ایکس است. بدین ترتیب پس از قرار دادن دیسک بازی درون کنسول، می‌توانید بازی را نصب و ذخیره کنید. قابل ذکر است که اگر چنانچه بازی از قبل در کنسول نصب شده باشد، برایتان پیامی مبنی بر عدم امکان نصب بازی نمایش داده می‌شود.

نحوه سفارش و ارسال ایکس باکس سری ایکس

بازی هایی را که انتخاب کردید را در هنگام ثبت سفارش در باکس توضیحات بنویسید. پس از ثبت سفارش، همکاران ما با شما برای پاره ای توضیحات تماس میگیرند و پس از تایید سفارش، کافیست تنها دستگاه xbox  series را بدون کابل، دسته و hdmi به آدرس درج شده در انتهای سایت (در تماس تلفنی از طرف مشاوران ما، آدرس به صورت کامل به شما اعلام می شود) ارسال کنید. لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه ارسال برای شهرستان، زمان ارسال به دست ما را کابر حساب میکند و پس از نصب بازی و ارسال به کابر از طرف ما پرداخت انجام می شود. کاربرانی که داخل تهران می باشد می توانند با پیک ارسال کنند و کاربرانی که در شهر های غیر از تهران هستند با پست یا تیپاکس برای ما ارسال می کنند.

فواید بهره‌مندی از خدمات نصب بازی ایکس باکس

گیمرها با خرید کنسول می‌توانند از خدمات نصب بازی  با صرف هزینه‌ای مقرون به صرفه برخوردار شوند. در این روش بازی‌های اکانتی و دیجیتالی در کنسول نصب و ذخیره شده و کاربران به راحتی می‌توانند از تازه‌ترین نسخه بازی‌های مطرح جهان به راحتی استفاده کرده و اجرا نمایند.

لیست بازی های نصبی برای سری ایکس

تمامی عناوین جدیدی که در بازار عرضه می گردد برای نصب بازی موجود می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های انتهای سایت تماس بگیرید.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 3 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. امیرعباس عبدی

    سلام ببخشید نوشتید جدید ترین بازیها موجود هستند دیگه ولی اگه بخام یه بازی کمی قدیمی تر انتخاب کنم چی؟ مثلا ماینکرفت نصب میکنید ؟

    • شقایق نریمان

      سلام! بله mincraft نصب می کنیم.

  2. امیرعباس عبدی

    سلام ببخصید یه سوال دیگه هر بازی ای که انتخاب بکنم برام نصب میکنید ؟ مثلا نسخه های قدیمی بازی دارک سولز و یا هر بازیه دیگه ای آخه بعضی از سایت ها یه لیست به اشتراک گذاشتن ولی شما نوشتید جدید ترین بازی ها و اینکه میتونم حضوری بیام و کنسولو در اختیار بزارم؟ چقد طول میکشه آماده بشه ؟

    • شقایق نریمان

      سلام! در کنار نسخه های جدید می توانید نسخه های ایکس باکس وان اس را هم برای نصب بازی انتخاب نمایید.

  3. علی

    با سلام روش نصب بازی برا ایکس باکس سری ایکس چه طوریه؟؟اکانت هکی هست ؟؟(مثل ps4 -ps5) یا اکانت قانونی هست ؟؟

    • شقایق نریمان

      سلام! به صورت اکانت هکی می باشد.