نصب بازی ps4 تعداد 20 بازی | قیمت نصب بازی پلی استیشن 4 تعداد 20 بازی

(2 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 15 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۶۰۰,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی نصب بازی ps4 تعداد 20 بازی | قیمت نصب بازی پلی استیشن 4 تعداد 20 بازی

نصب بازی ps4 تعداد 20 بازی، یکی از امکاناتی است که کاربران می‌توانند در هنگام خرید ps4  از آن برخوردار شوند. خدمات نصب بازی به گونه‌ای است که بازی‌ها به صورت کپی خور اکانتی برای شما نصب می‌شود. در نتیجه پس از نصب بازی نبایستی دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید. به دلیل آنکه پس از اتصال دستگاه به اینترنت، بلافاصله شرکت سونی متوجه اجرای بازی هکی شده و اکانت شما قفل می‌شود. البته قفل شدن دستگاه به این معناست که می بایست مجدد بازی را در داخل دستگاه نصب کنید و در‌واقع این قفل شدن فقط برای بازی‌های نصبی است.

نحوه سفارش و ارسال ps4

بازی هایی را که انتخاب کردید را در هنگام ثبت سفارش در باکس توضیحات بنویسید. پس از ثبت سفارش شما، همکاران ما با شما برای پاره ای توضیحات تماس میگیرند و پس از تایید سفارش، کافیست تنها دستگاه ps4 را بدون کابل، دسته و HDMI به آدرس درج شده در انتهای سایت (در تماس تلفنی از طرف مشاوران ما، آدرس به صورت کامل به شما اعلام می شود) ارسال کنید. لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه ارسال، زمان ارسال به دست ما را کاربر حساب میکند و پس از نصب بازی و ارسال به کاربر از طرف ما پرداخت انجام می شود. کاربرانی که داخل تهران برای نصب بازی ps4 می باشد می توانند با پیک ارسال کنند و کاربرانی که در شهر های غیر از تهران هستند با پست یا تیپاکس برای ما ارسال می کنند.

خدمات نصب بازی ps4 تعداد 20 بازی

از جمله مزایای شاخص خدمات نصب بازی صرفه جویی در پرداخت هزینه‌های بالاست. معمولاً بازی‌های فیزیکی به صورت دیسک قیمت بسیار بالایی را شامل می‌شود. به همین جهت برای نمونه خرید ۱۰ دیسک بازی رقمی بالای ۳ میلیون تومان تخمین زده می‌شود اما با استفاده از خدمات نصب بازی، این رقم تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند. در نتیجه کاربران به راحتی می‌توانند نصب بازی ps4 تعداد 20 بازی، را به دلخواه انتخاب کرده و در دستگاه ذخیره کنند.

خرید ps4 و نصب بازی

نکته قابل توجه آن است که در روش نصب بازی‌ها به صورت اکانت هکی، امکان اجرای بازی‌ها به صورت آنلاین نیست و بازی‌ها بایستی به صورت آفلاین اجرا شوند.

با خرید ps4 و با در نظر گرفتن ۱ ترابایت حافظه، شما می‌توانید ۲۰ بازی را از جمله پرفروش‌ترین و جدیدترین بازی‌ها را در دستگاه خود بریزید و از خدمات نصب بازی برخوردار شوید.. علاوه بر آن اگر چنانچه ظرفیت کنسول ۵۰۰ گیگ باشد شما امکان نصب ۱۰ عدد بازی را خواهید داشت. نصب ۲۰ عدد بازی تنها برای کنسول‌های ۱ ترابایت پاسخ می‌دهد. در مجموع  نصب بازی ps4 تعداد 20 بازی، با پرداخت هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه نتایج  بسیار مطلوبی را  برایتان به همراه دارد.

لیست بازی های نصبی برای ps4

تمامی عناوین جدیدی که در بازار عرضه می گردد برای نصب بازی موجود می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های انتهای سایت تماس بگیرید.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 2 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. سبحان

    سلام خسته نباشید
    این بازی ها حتما باید در یک ps4 کپی خور نصب شود ؟

    • شقایق نریمان

      سلام! بله برای کنسول های کپی خور می باشد.

  2. Mojtaba

    ببخشید هر یک بازی قیمتش ۶۰۰ تومنه؟؟

    • شقایق نریمان

      سلام! خیر تمام انتخاب شما می باشد.