خرید کنسول بازی پلی استیشن 4 PS4 Slim 2215 R1 1TB ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
خریداران این محصول آیتم های زیر هم خریداری کردند

مشخصات فنی

رنگ

مشکی

نسل

نسل هشتم-CUH-2215

سال ساخت

2019

نسخه کپی خور

خیر

ریجن

1

CPU

Eight-core X86 AMD Jaguar,Single-chip custom processor

GPU

1.84 T-FLOPS, AMD Radeon Graphics Core Next Engine

RAM

8GB GDDR5 RAM

درایو

Blu-ray / DVD-ROM

هارد دیسک

1 ترابایت

Ethernet

Gigabit Ethernet

USB

2 عدد USB 3.0

پورت HDMI

HDMI 1.4, Analog-AV out

wifi

5GHz IEEE 802.11 a/b/g/n/ac

بلوتوث

Bluetooth® 4.0 (LE)

صدا

Dolby

لوازم جانبی قابل اتصال

Dual Shock 3 , Dual Shock 4 , PS Vita , PS Move,PSVR

کابل HDMI

دارد

دسته بازی

یک عدد" Dual shock4"new

کابل شارژ دسته

دارد

کابل AC

دارد

هدست مونو

دارد

پورت AUX

دارد

دفترچه راهنما

دارد

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

نقد و بررسی خرید کنسول بازی پلی استیشن 4 PS4 Slim 2215 R1 1TB ریفر

کنسول Sony Playstation 4 به عنوان پرچمدار جدید نسل هشتم کنسول های بازی در کنفرانس مطبوعاتی معروف شرکت سونی در سال 2013 معرفی شد تا رقابت جدی را با ایکس باکس و سایر کنسول های مطرح بازار شروع کند. اما برای پشت سر گذاشتن رقبا و مطرح شدن در صنعت گیمینگ، ویژگیهای خاص و منحصر به فردی دارد. از جمله توان پردازش فوق العاده این کنسول به میزان 84/1 ترافلاپس که توسط پردازنده ای از تولیدات شرکت AMD تامین می شود. این میزان پردازش داده ها در ثانیه، سرعت و کیفیت بی نظیری به روند بازیهای کنسول PS4 Slim بخشیده است. اما این تنها وجه تمایز و برتری کنسول بازی نسل هشتم سونی نیست!

کنفرانس سونی

سخت افزار PS4 Slim CUH-2215 R1 1TB :

با خرید سونی 4 می توانید اطمینان داشته باشید که کنسول بازی با کیفیتی در حد سخت افزار کامپیوترهای شخصی دارید. این شباهت و این میزان از کیفیت ساخت، ساخت بازیهای با کیفیت بالاتر و توسعه بازیهای قدیمی را به نسل جدید، آسان می کند. همان طور که گفته شد توان پردازشی سونی پی اس 4 بسیار بالا است و این توان توسط APU قدرتمند شرکت ای ام دی تامین می شود. شاید بتوان نقش اصلی نمایش قدرت این کنسول بازی را به همین قطعه اختصاص داد که CPU آن از دو ماژول جگوار 4 هسته ای X-86-64 تشکیل شده است. 18 واحد پردازشی نیز در این قطعه وظیفه پردازش داده را به عهده دارند.

اطلاعات پردازنده PS4

ظرفیت حافظه GDDR5 کنسول PS4 Slim ۸ گیگابایت با پهنای باند ۱۷۶ گیگابایت بر ثانیه است. علاوه بر این APU قدرتمند، چیپ‌های جداگانه ای برای بارگذاری و بارگیری اطلاعات و … با پشتیبانی از فناوری رنگ HDR تعبیه شده است که در مجموعه عملکرد فوق العاده این پردازشگر را شکل می دهند. برتری دیگر سونی PS4 نسبت به رقبای خود، درایو نوری آن است که با به کار بردن ساختار بلو-ری از سریعترین درایو های نوری بازار کنسول های بازی خانگی است. همچنین بافر جدید که دسترسی کاربر را به محتوا بسیار ساده و سریع می کند بر جذابیت این کنسول افزوده است.

اتصال به دستگاه های دیگر

پورت های آنالوگ تصویر و صدا را فراموش کنید !  PS4 SLIM علاوه بر دو پورت USB 3.0 به وای فای، اترنت و بلوتوث نیز مجهز شده تا پردازش و انتقال داده با سرعت بهتری انجام شود. علاوه بر اینها پورت های HDMI و کابل S/PDIF و نیز پورت مخصوص دوربین PlayStation Camera نیز S/PDIF و نیز پورت مخصوص دوربین PlayStation Camera نیز در اختیار شما است تا تجربه ای روان و دلچسب از هیجان بازی داشته باشید.

درگاه اتصالات PS4

حالت Rest Mode ویژگی جدید کنسول PS4 Slim CUH-2215 R1 1TB

Rest Mode ویژگی جدیدی است که سونی به کنسول چهارم خود اضافه کرده است. در این حالت دستگاه علاوه بر اینکه مصرف انرژی پایینی دارد، و در هر لحظه آماده به کار خواهد بود، قادر است آیتم های دیجیتالی که به آن نیاز دارید را دانلود کرده تا در زمان شروع به کار از آن استفاده کنید.

کنترلرهای Sony Playstation 4 Slim CUH-2215 R1 1TB

کنترلرهای DualShock 4 که با PS4 سونی ارائه می شود ویژگیهای متمایز و برتری دارد که آن را به نقطه جذابیت این کنسول تبدیل کرده است. از جمله اتصال بی سیم از طریق بلوتوث که به کاربر اجازه می دهد به راحتی هیجان بازی را تجربه کند. ویبراتورها و صفحه لمسی این کنترلرها بهبود یافته و سنسورها و ژیروسکوپ قوی آن می تواند سرعت و نوع حرکات را تشخیص دهد. باتری دسته های دوال شوک 4 جدا شدنی نیست و به راحتی با اتصال به کنسول از طریق یو اس بی، شارژ می شود. حتی اگر کنسل خاموش باشد، در حالتی که به برق متصل باشد می تواند کنترلرها را شارژ کند. برای شارژ دسته ها همچنین می توانید از استندهای شارژر که جداگانه به فروش می رسد استفاده کنید.

دسته های PS4

یکی از نکات بارز کنترلرهای DualShock 4 این است که برای اولین بار به صورت سازگار با ویندوز مایکروسافت ساخته شده است. همچنین می توانید با استفاده از جک هدفون تعبیه شده در این کنسول افکت های صوتی بازی را با هدست و ایرفون به راحتی بشنوید

هدفون PS4

دسته های دوال شوک 4 یک نکته جالب توجه دارد که باعث شده نسبت به مدل قبلی خود دوال شوک 3، بسیار جذابتر و کاربردی تر شود. دکمه های Start و Select در این دسته ها وجود ندارد و در عوض دو کمه کاربردی تر Share و Options با عملکرد منعطف تعبیه شده اند. عملکرد دکمه های استارت و سلکت در دکمه جدید Options قرار گرفته و دکمه Share به کاربر این امکان را می دهد که قسمتی از بازی را به صورت ویدیویی یا به صورت عکس ذخیره از بازی را به صورت ویدیویی یا به صورت عکس ذخیره کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

دسته بازی PS4 PRO

به جهت اعلام هشدارهای مختلف در مراحل و شرایط خاص بازی و نیز برای تشخیص موقعیت کنترلر، با استفاده از فناوری PlayStation Move در قسمت پشت دسته ها لایت بار یا نوار نورانی تعبیه شده که این عملکرد را آسان تر کند.

لایت باردسته PS4

نرم افزار PS4 Slim CUH-2215 R1 1TB

سیستم عامل مورد استفاده در کنسول PS4 ، نسخه ای از FreeBSD به نام Orbis OS است که گرچه به اتصال دائم به اینترنت نیاز ندارد اما بسیاری از قابلیت های آن در بستر اینترنت کار می کنند. به همین دلیل برای تجربه بهتر در این بستر، مرورگر این کنسول بر پایه WebKit در نظر گرفته شده است. PlayStation Dynamic Menu رابط کاربری کنسول است که گرافیکی جذاب و متنوع دارد و انتخاب را برای کاربر لذت بخش و آسان می کند. کاربران PS 4 با باز کردن حساب کاربری که توسط رمز عبور شخصی سازی می شود، می توانند عکس، نام کاربری و … را برای این حساب انتخاب کرده و آن را به اشتراک بگذارند.

شبکه PSN

بازی های آنلاین سونی با استفاده از PlayStation Network

با خرید پی اس فور، لذت بی نظیر بازیهای آنلاین را تجربه کنید. PlayStation Network شبکه ای است با استفاده از آن می توانید به محتویات دیجیتال مثل پلی استیشن پلاس ، پلی استیشن موزیک ، پلی استیشن استور، و پلی استیشن ویدیو که به صورت رایگان یا غیر رایگان در PSN قرار دارد، دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید حتما باید حساب کاربری پلی استیشن پلاس را خریداری کنید.

نکاتی برای حفظ امنیت PS4 شما

چند نکته ای که در طول عمر و حفظ امنیت پلی استیشن شما اهمیت دارد :
1_ قبل از اتصال دستگاه به برق از وصل بودن آن به کابل HDMI مطمن شوید
2_ هنگامی که PS4 روشن است آن را از برق نکشید
3_ در هنگام خاموش کردن دستگاه تا خاموش شدن چراغ آن صبر کنید بعد از آن دستگاه را از برق دستگاه بکشید
4_از گذاشتن جسم سنگین بر روی دستگاه خوداری کنید
5_سوارخ های که در پشت دستگاه برای تهویه است مسدود نکنید
6_هنگامی که دستگاه در حال ذخیره است آن را از برق نکشید
7_از آپدیت دستگاه با فلش خودداری کنید
8_دستگاه را در معرض گردو غبار قرار ندهید
9_از ریختن آب بر روی دستگاه جدا خودداری کنید
10_از قرار دادن دستگاه در کنار بخاری و شومینه جدا خوداری کنید
11_نکته آخر در موقعی که قصد خاموش کردن PS4 را دارید اول بازی را Close Application کنید و بعد دستگاه را خاموش کنید

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 4 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. ارمین

    سلام پی اس فور اکبنده

    • شقایق نریمان

      سلام! رفرش می باشد.

  2. جاستین

    ارسال به کیش هم دارید

    • شقایق نریمان

      سلام! بله ارسال به سراسر کشور داریم.

  3. جاستین

    پرداخت در محل هم دارید
    برای کیش

    • شقایق نریمان

      سلام! خیر فقط داخل تهران امکان پذیر است.

  4. پارسا

    آیا جعبه باز شده ؟چون آکبند میخواهم

    • شقایق نریمان

      سلام! می توانید داخل منو پلی استیشن 4 نو را انتخاب نمایید.