خرید ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 100 بازی | قیمت Xbox 360 Slim با بازی ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

کنترلر بی سیم xbox 360

CPU

IBM PowerPC

RAM

4GB

wifi

دارد

آنلاین

دارد

اتصال برق

آداپتوری

درایو

Blu-ray / DVD-ROM

رنگ

مشکی

سازنده

Microsoft

نسخه کپی خور

قابلیت نصب بازی دارد, کپی خور می باشد

هارد دیسک

250 گيگابايت

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

نقد و بررسی خرید ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 100 بازی | قیمت Xbox 360 Slim با بازی ریفر

اگر به دنبال یک کنسول خاص و متفاوت از نسل جدید خانواده ایکس باکس هستید، ما به شما خرید ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 100 بازی متنوع را پیشنهاد می‌دهیم. این کنسول نه تنها از نظر سیستم سخت افزاری در قیاس با نسخه معمولی قابلیت‌های بهتری دارد، بلکه از نظر شکل ظاهری مدرن‌تر و کم جاتر است.  ظرفیت هارد دیسک قابل ارتقاء تا ۷۵۰ گیگابایت و همچنین  ایجاد نویز کمتر در هنگام اجرای بازی‌ها، از جمله ویژگی‌های ممتاز کنسول ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم است.

قابلیت اتصال به اینترنت وایرلس

یکی از امکانات جذاب خرید ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 100 بازی ، قابلیت اتصال کنسول به اینترنت وایرلس است که به راحتی و بدون نیاز به کابل انجام می‌شود. در حالیکه در نسخه معمولی ایکس باکس، این قابلیت با استفاده از کابل امکان‌پذیر است.

امکان نصب ۱۰۰ بازی با خرید ایکس باکس

افزایش آمار خرید ایکس باکس ۳۶۰ به گونه‌ای است که حتی طرفداران پلی استیشن هم تمایل به خرید کنسول های مایکروسافت دارند. خرید ایکس باکس 360 اسلیم با 100 بازی این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید ۱۰۰ بازی متنوع را در هارد دیسک کنسول نصب و ذخیره کنید.  توجه داشته باشید که کاربران می‌توانند این کنسول را با ظرفیت هارد متفاوت اعم از ۲۵۰ گیگ و یا ۳۲۰ گیگ تهیه کنند. از آنجایی که می‌توان بازی‌ها را به راحتی در حافظه کنسول نصب کرد، دیگر نیازی حتی به استفاده از درایو دستگاه و اجرای بازی‌های دیسکی نخواهد بود.

قیمت خرید ایکس باکس 360 اسلیم

از آنجایی که پک بسته بندی کنسول ایکس باکس ۳۶۰ به همراه نصب ۱۰۰ بازی به مشتریان عرضه می‌شود، شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای نه چندان زیاد از یک کنسول با کیفیت، کاربردی و همیشگی برخوردار شوید. پس فرصت را از دست نداده و همین حالا خرید ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم همراه با ۱۰۰ بازی متنوع را سفارش دهید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.