خرید ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 250 بازی با دو دسته | Xbox 360 slim با بازی دو دسته

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۷,۲۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

2 دسته کنترلر Xbox 360

CPU

IBM PowerPC

آنلاین

ندارد

اتصال برق

آداپتوری

درایو

Blu-ray / DVD-ROM

رنگ

مشکی

سازنده

Microsoft

نسخه کپی خور

قابلیت نصب بازی دارد

هارد دیسک

250 گيگابايت

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

کابل شارژ دسته

ندارد

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

نقد و بررسی خرید ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 250 بازی با دو دسته | Xbox 360 slim با بازی دو دسته

کنسول ایکس باکس 360 یکی از بهترین و موفق‌ترین کنسول‌های خانگی کمپانی مایکروسافت است که از قابلیت‌های بی‌نظیری برخوردار می باشد.طرح اسلیم مدل جدیدتر و نسخه ارتقاء یافته ایکس باکس 360 می‌باشد که از نظر طراحی ظاهری سبک‌تر و کم‌جاتر است. قرار دادن این کنسول به دو حالت افقی و عمودی می‌باشد. کنسول ایکس باکس 360 طرح اسلیم از نظر ساختار و سیستم فنی نسبت به  ایکس باکس ۳۶۰ معمولی ارجحیت دارد. ظرفیت هارد دیسک این کنسول تا سقف ۷۵۰ گیگابایت را شامل شده و می‌توان به راحتی انواع بازی‌های متنوع را در حافظه آن ذخیره کرد. یکی از مزایای اصلی خرید ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 250 بازی با دو دسته ، قیمت مناسب آن است که می‌توانید از یک پکیج کامل برخوردار شوید.

 دلایل خرید ایکس باکس 360

آنچه که سبب شده آمار  استقبال از خرید ایکس باکس 360 در میان گیمرها بالا برود، ویژگی‌های ممتاز این کنسول است. بهره‌مندی از کینکت و سازگاری با بسیاری از لوازم جانبی تنها یکی از دلایل اصلی خرید ایکس باکس 360 اسلیم  است. از دیگر موارد قابل توجه، امکان اجرای طیف متنوعی از بازی‌های انحصاری است.همچنین امکان اتصال کنسول ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم به اینترنت به صورت وایرلس بوده و نیازی به استفاده از کابل نیست. تمامی این ویژگی‌ها دست به دست هم می‌دهند تا بسیاری از کاربران مشتاق تماشای بازی‌های متنوع از این کنسول باشند.

محتویات موجود در پک بسته بندی ایکس باکس 360 اسلیم 

  • دو عدد دسته بازی بی سیم
  • آداپتور برق
  • کابل  HDMI

قیمت خرید کنسول ایکس باکس 360 طرح اسلیم

با خرید کنسول ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 250 بازی با دو دسته  دیگر دغدغه نصب بازی را نخواهید داشت. علاوه بر آن استفاده از دو دسته بازی در پک بسته بندی کنسول این امکان را به شما می‌دهد تا برای اجرای بازی‌های چند نفره  هم دسته اضافه داشته باشید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.