خرید ایکس باکس 360 الایت 120G دو دسته با بازی همراه با کینکت | قیمت Xbox 360

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۶,۷۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

2 دسته کنترلر Xbox 360

CPU

IBM PowerPC

RAM

4GB

اتصال برق

آداپتوری

درایو

Blu-ray / DVD-ROM

رنگ

مشکی

هارد دیسک

120 GB

نسخه کپی خور

قابلیت نصب بازی دارد, کپی خور می باشد

سازنده

Microsoft

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

نقد و بررسی خرید ایکس باکس 360 الایت 120G دو دسته با بازی همراه با کینکت | قیمت Xbox 360

ایکس باکس ۳۶۰ به عنوان یکی از موفق‌ترین کنسول‌های خانگی شرکت مایکروسافت نام گرفته است. موفقیت این کنسول به حدی رسید که حتی از پلی استیشن ۳ هم پیشی گرفت. در‌واقع مایکروسافت سیاستی را در تولید کنسول ایکس باکس ۳۶۰ پیاده کرد که این محصول از لحاظ سخت افزاری و همچنین از نظر پشتیبانی از بازی‌های انحصاری حرفی برای گفتن داشته باشد. به همین جهت اگر چنانچه قصد خرید یک محصول باکیفیت و در عین حال همیشگی هستید، خرید ایکس باکس 360 الایت 120G دو دسته با بازی همراه با کینکت تمام خواسته‌های گیمرها را برآورده می‌کند. این کنسول با تمام لوازم های جانبی از جمله کینکت سازگاری داشته و قابلیت اجرای بازی‌های حرکتی را به خوبی دارا می‌باشد.

دلایل خرید ایکس باکس ۳۶۰

اگر تجربه خرید ایکس باکس ۳۶۰ را دارید، بدون شک اجرای بازی‌های مهیج با پیشرفته‌ترین فناوری را هم با این کنسول اجرا کردید. وضوح تصویری، پردازش گرافیکی فوق‌العاده و همچنین سیستم سخت افزاری بسیار قوی از جمله جذابیت‌های فنی این کنسول محسوب می‌شوند.

علاوه بر آن شما با خرید این پک کامل می‌توانید صاحب دو دسته بازی بیسیم شوید که به خودی خود امکانات ویژه‌ای را اعم از عدم مواجه با کمبود شارژ و یا امکان به اشتراک گذاشتن بازی‌ها را با دوستانتان فراهم خواهد کرد.

در نهایت به فهرست مزایای کنسول ایکس باکس ۳۶۰، می‌توان فاکتور مهم ارزش خرید را هم به آن اضافه کرد. کاربران می‌توانند خرید ایکس باکس 360 الایت 120G دو دسته با بازی همراه با کینکت را با قیمتی بسیار منصفانه خریداری کنند.

سایر ویژگی‌های ایکس باکس ۳۶۰

هارد داخلی 120G کنسول ایکس باکس ۳۶۰ این امکان را برای کاربران ایجاد می‌کند که بتوانند طیف متنوعی از جدیدترین بازی‌های روز دنیا را در حافظه کنسول نصب و ذخیره نمایند. به جرات می‌توان گفت که نسل ایکس باکس ۳۶۰ از جمله بهترین و کامل‌ترین کنسول‌های بازی محسوب می‌شوند که تا به الان رضایت اغلب گیمرها را برآورده کرده است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.