خرید بازی Assassin Origins | PS4

(1 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۶۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Assassin Origins

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

ubisoft

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Assassin Origins | PS4

در سال 2017 یک بازی Assassin Origins زیبا در سبک ماجراجویی و اکشن توسط یوبی سافت مونترآل در دنیا انتشار یافت. این بازی برای پتلفرم هایی چون اکس باکس وان، مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن 4 به کارگردانی اشرف اسمائیل و آهنگسازی سارا شاکنر طراحی و ساخته شده است.

بازی Assassin Origins در یک حالت و آن هم به شکل تک نفره قابل اجرا می باشد و بهتر است بدانید که این بازی جایزه ی بازی های رایانه ای بفتا را گرفته است

بازی assassin origin

البته شایان ذکر است که بازی Assassin Origins مناسب سنین بالای 18 سال بوده و شما با مشاهده ی بازی مزبور مبارزات جذابی با ترکیب احساساتی اعم از نفرت، خیانت، اندوه، کینه و همچنین عشق به خانواده را خواهید دید که شدیدا قابل لمس بوده و در تمامی لحظات شما را شریک این احساسات خواهید شد و همگی این ها به شکلی بسیار هنرمندانه طراحی و به تصویر کشیده شده است.
این بازی علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا از نظر گرافیک و تصویر دارای موسیقی بسیار خارق العاده به همراه روایتی دلنشین و جذاب بوده و انیمیشنی بسیار زیبا و هنرمندانه دارد.

بازی ps4 assassin origin

داستان بازی Assassin Origin

این بازی مجموعه ای از وقایع تاریخی در گذشته های دور را به تصویر می کشد و متعلق به دوران پادشاهی بطلیموس در زمان مصر باستان است. در این بازی زنی به نام لیلا حسن به دستور آبسترگو مأموریتی را بر عهده داشته و برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند.
اساسینز توسط بایک و همسرش آیا به صورت پنهانی تأسیس شده است و در این بازی بایک به دلیل قتل پسر خود دست به انتقام می زند و اکثر باستانیان را به قتل می رساند.

در بازی Assassin Origins بایک یک مدجای یعنی محافظ مردمان این سرزمین است و در این بین دشمنان اصلی این داستان شاه بطلیموس، ملکه کلئوپاترا و ژولیوس سزار می باشند. این قصه نیز مانند اکثر داستان  بازی های ویدیویی جهت صلح و آزادی ساخته شده و مبارزاتی دیدنی و هیجان انگیزی را رقم می زند.

assassin origin ps4

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 1 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. Jess

    Actually no matter if someone doesn’t understand then its up to other people
    that they will assist, so here it happens.