خرید بازی Crazy Chicken Shooter Edition برای ps5 |قیمت بازی مرغ دیوانه برای ps5

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Crazy Chicken Shooter Edition

تعداد بازیکن

1

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

سازنده

GS2

نقد و بررسی خرید بازی Crazy Chicken Shooter Edition برای ps5 |قیمت بازی مرغ دیوانه برای ps5

اگر چنانچه طرفداری بازی‌های مسابقه‌ای و هیجانی هستید، خرید بازی Crazy Chicken Shooter Edition برای ps5 انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.  این بازی متعلق به رده سنی 7 تا 13 سال بوده  و از جمله بازی‌های انحصاری و پر طرفدار ps5 محسوب می‌شود. آنچه که توجه اغلب نوجوانان را در این بازی به خود جلب می‌کند، جذابیت‌های بصری، موسیقی و همچنین هیجانات مسابقه‌ای آن است. این بازی حالت یک نفره را شامل می‌شود  و شما بایستی به تنهایی از عهده کنترل بازی برآیید.

مشخصات بازی  Crazy Chicken Shooter Edition

طرفداران نسل نهم کنسول‌های بازی شرکت سونی به خوبی می‌دانند که خرید بازی ps5، تجربه‌ای به یاد ماندنی و پر از هیجان را به جای می‌گذارد. دلیل این موضوع نیز بیشتر برای امکانات تعبیه شده بر روی کنترلر دوال سنس و همچنین عمل‌کرد پر قدرت سخت افزاری کنسولps5  است. در نتیجه  با خرید ps5 می‌توانید از طیف متنوعی از بازی‌های ارتقاء یافته و انحصاری پلی استیشن ۵ برخوردار شوید. در این میان بازی‌هایی نیز برای گروه‌های مختلف سنی ساخته و تولید شده‌اند که خرید بازی Crazy Chicken Shooter Edition برای ps5 یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها در میان نسل نوجوان است.

سایر مشخصات بازی  Crazy Chicken Shooter Edition

بازی Crazy Chicken Shooter Edition با ژانر مسابقه‌ای و اکشن تولید استودیوی GS2 Games Inc می‌باشد. بازی Crazy Chicken Shooter Edition دو بازی را در خود با نامCrazy Chicken Wanted  شامل می‌شود.

نحوه اجرای بازی Crazy Chicken Shooter Edition

نحوه اجرای حالت اول بازی

شکار مرغ‌ها است. کاربر بایستی مرغ‌ها را هدف گذاری کرده و به مرغ‌ها شلیک کند. با توجه به سطح بازی به  هر اندازه که بتوانید از پیچیدگی مراحل بازی عبور کنید، به همان اندازه به جمع امتیازهای شما اضافه خواهد شد.

نحوه اجرای حالت دوم بازی

کاربر بایستی با سرعت عمل بیشتر بتواند از چالش‌های بازی با موفقیت عبور کند. در نهایت امتیازها در جدول رده بندی به نمایش گذاشته می‌شود. در مجموع برخورداری از یک بازی مسابقه‌ای با طراحی ساده اما هیجان انگیز مانند خرید بازی Crazy Chicken Shooter Edition برای ps5 بهترین گزینه برای گروه‌های نوجوان است که می‌توانند از اجرای آن لذت ببرند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.