خرید بازی Doom Eternal | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Doom Eternal

سبک بازی

اول شخص اکشن

سازنده

Bethesda

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

ریجن

2

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

نقد و بررسی خرید بازی Doom Eternal | PS4

بازی Doom Eternal نیز جزء بازی های ویدیوئیست که در سبک تیراندازی توسط بتزدا سافت ورکز در سال 2020 میلادی نشر یافته است. این بازی مناسب برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و پلی استیشن 4 بوده و در دو حالت تک نفره و چندنفره قابل اجرا است.
برنامه نویسی بازی  توسط اید سافت ویر، id، software و panic button games انجام گرفته است. بازی مزبور دارای موتور قدرتمند idTech 7 بوده و بسیار هیجان انگیز و اکشن طراحی شده است.
این بازی Doom Eternal دنباله ی بازی Doom است که در سال 2016 به عنوان یکی از بهترین بازی ها در سبک اکشن شناخته شد، بوده و طرفداران زیادی نیز دارد.

doom-eternalبازی

داستان بازی Doom Eternal

در بازی Doom Eternal گیمر در واقع شکارچی شیاطین بوده و داستان نیز ازین قرار است که ارتش جهنم به زمین حمله ور گشته و شما وظیفه ی دفاع از زمین را بر عهده خواهید داشت. شما با استفاده از ابزارهای مختلف دنیا را که توسط شیاطین تسخیر گشته و در حال نابودی ست را قرار هست نجات دهید و یک یک شیاطین را نابود خواهید کرد.

در داستان بازی Doom Eternal شما مجهز به زره مخصوص preator بوده و سلاح های بی نظیری در اختیار دارید. تقویت و قدرتمندسازی این تجهیزات نیز برای گمیر میسر بوده و با تمام قوا می توانید به نبرد و پیکار با اهریمنان بپردازید.

Doom-eternal

یکی از تفاوت های این بازی با بازی دوم در تعداد شیاطین بوده و در این نسخه شما با شیاطین بسیاری سر و کار دارید. البته بهتر است بدانید که راه های شکست و نابودی شیاطین نیز متنوع بوده و شما با خیالی آسوده یک بازی اکشن و هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد.
این بازی جزئ بازی های خونین و ماجراجویانه ایست که محبوبیت خاصی بین گیمرها داشته و دارد و می توانید به صورت آنلاین با دو تن از شیاطین به نبرد پرداخته و در انتها هر کدام که امتیاز بیشتری کسب کند برنده ی بازی خواهد بود.

بازی ps4 doom eternal

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.