خرید بازی Dying Light 2 برای ps5 | قیمت بازی dying light 2

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 29 شهریور
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Dying Light 2

سازنده

Techland

مناسب

PlayStation 5

سال ساخت

2021

سبک بازی

اکشن, اول شخص ترسناک

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

نقد و بررسی خرید بازی Dying Light 2 برای ps5 | قیمت بازی dying light 2

بازی ۲ Dying Light از جمله پرفروش‌ترین بازی‌های جدید و محبوب برای پلتفرم PS5 است. شرکت سازنده این بازی Techland تولید کننده سایر بازی‌های محبوب برای پلتفرم‌های گوناگون است. سبک و ژانر بازی  Dying Light ۲ اکشن با محتوای ترسناک  بوده و علاوه بر پلی استیشن ۵، نسخه‌های متعددی از آن برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس نیز تولید و عرضه شده است. خرید بازی Dying Light 2 برای PS5 برای تمام دوستداران بازی‌های اکشن و ترسناک پیشنهاد می‌شود.

داستان بازی Dying Light 2

محتوای داستان بازی با نقش آفرینی اکشن زامبی محور همراه با رویدادهای آخرالزمانی است. بایستی خاطرنشان کنیم که آغاز نسخه دوم این بازی، پانزده سال پس از عرضه نسخه اول  Dying Light و با‌شخصیت جدید با نام آیدن کالدون  اجرا شده است. شخصیت آیدن کالدون قهرمانی بوده و جذابیت بازی را صد چندان کرده است. گفته می‌شود که خرید بازی Dying Light 2 برای PS5 فضای جدید و تازه‌ای را نسبت به نسخه قبلی در اختیار گیمر قرار می‌دهد. در ورژن دوم این بازی، آیدن کالدون، شخصیت قهرمانی داستان به قابلیت‌ها و مهارت‌های گوناگون پارکور مجهز بوده و امکانات جدیدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مبارزات در حین اجرای بازی با استفاده از انواع سلاح‌های گرم و سرد انجام می‌شود و به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند با پیمایش در شهر، قابلیت‌های ویژه‌ای را نظیر سر خوردن، پرش از پله‌ها را انجام داده و یا از ابزارهایی مانند پاراگلایدر و قلاب دستی استفاده کند. گفته می‌شود که کاربران در حین اجرای بازی می‌توانند بر حسب تمایل از سلاح های مختلف بهره ببرند. علاوه بر آن سلاح‌هایی مانند سلاح‌های دوربین دار، نیزه و سایر سلاح ها در اختیار گیمر قرار می‌گیرد. علاقمندانی که در صدد خرید ps5 هستند، می‌توانند نسخه دوم بازی Dying Light را تهیه و از فضاهای هیجان انگیز آن لذت ببرند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.