خرید بازی Farcry 5 | PS4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹۳۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Farcry 5

سبک بازی

اکشن , open world

سازنده

ubisoft

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Farcry 5 | PS4

بازی Farcry 5 یک بازی به سبک اکشن می باشد و برای گیمرهایی که به تیراندازی و ماجراجویی به این سبک علاقمند هستند بسیار مناسب و هیجان انگیز است.
Farcry 5 در سال 2018 توسط شرکت یوبی سافت مونترآل برای پلتفرم هایی چون ps4، اکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز طراحی و ساخته شده و در بازار بازی های جهانی ماجراجویی عرضه شده است.

farcry 5 ps4

بهتر است بدانید که بازی مزبور جزء برترین و پرفروش ترین بازی های اکشن در قالب تیراندازی بوده و در دو حالت تک نفره و چندنفره قابل اجرا می باشد.
بازی Farcry 5 یکی از بهترین بازی های کمپانی یوبی سافت بوده و نکته ی جالب و چشم گیر در مورد این بازی این است که توانسته است در سه روز اول عرضه در بازار رکورد پرفروش ترین بازی در طی ماه مارس سال 2018 به خود اختصاص دهد.

farcry 5 بازی

داستان بازی Farcry 5

داستان این بازی منحصربه فرد و خاص در منطقه ای خیالی به نام هوپ کانتی واقع در ایالت مونتانای آمریکا اتفاق می افتد. یک گروه مذهبی تندرو به نام دروازه ی عدن این منطقه را تحت کنترل خود در آورده و جوزف سید رهبری این گروه شبه نظامی را در دست دارد.
جوزف سید بر این باور است که از سوی خدا برگزیده شده است تا مردمان آن منطقه را از نابودی و فنا نجات داده و آن ها را هدایت نماید. پیروان او و برادرانش و همچنین خواهرش به نام¬های جان و جیکوب (ملقب به باپتیست و سرباز) و فیث (ملقب به سیرن) نیز در این مسیر او را یاری می کنند.

بازی ps4 farcry 5

گیمر بازی به همراه کلانتر منطقه ی هوپ کانتی به نام مارشال در این قصه قصد دارند تا سید را که در کلیسا سکونت دارد دستگیر نماید اما جوزف سید (معروف به نام پدر) از چنگ آن ها می گریزد.
داستان این بازی بسیار پیچیده و طولانی است و برای درک بهتر بازی بهتر است تا خود به شخصه این بازی زیبا و ماجراجویانه را تجربه نمایید.

بازی farcry 5 ps4

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.