خرید بازی Hades برای ps5 | قیمت بازی Hades برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Hades

سبک بازی

اکشن, مبارزه ای, نقش آفرینی

سازنده

Supergiant Games

مناسب

PlayStation 5

درجه بندی سنی

بالای 17 سال

نقد و بررسی خرید بازی Hades برای ps5 | قیمت بازی Hades برای پلی استیشن5

خرید بازی Hades برای ps5 یکی از جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های مورد علاقه گیمرهای حرفه‌ای است.  این بازی تک نفره در ژانر اکشن و ماجراجویی بوده و به لحاظ جذابیت های بصری و جلوه‌های ویژه توجه بسیاری از کاربران ۱۶ سال به بالا را به خود جلب کرده است. سازنده بازی  Hades، شرکت Supergiant Games بوده و بازی حالت تک نفره را شامل می‌شود.

بررسی خرید بازی Hades برای ps5

برای اجرای بازی  Hades، خرید ps5 توصیه می‌شود. این بازی بر روی پلتفرم پلی استیشن ۵ سازگار است. خرید بازی ps5 این امکان را برای کاربران مهیه می‌کند تا بتوانند از کیفیت بالای بازی‌ها بهره‌مند شوند.

شخصیت‌های بازی

Zagreus شخصیت اصلی داستان پسر Hades می‌باشد. کاربر بایستی عهده دار نقش Zagreus باشد. شروع داستان به خوبی رابطه سرد پدر و پسر را به نمایش می‌کشد. در روند جریان بازی Zagreus در صدد ترک مکان خود برآمده  و تصمیم می‌گیرد که برای دیدن خانواده اش به کوه المپ برود.

داستان بازی

شاید در ابتدا گیمر خود را با روند بازی همراه نبیند اما در میانه داستان، ماجرا بسیار جالب می‌شود. بدین ترتیب مشخص می‌شود که  Hades در طول مدت زندگیش هویت مادر فرزندش را مخفی کرده و حالا پدر با ترک فرزند از مکان زندگی و دیدن فامیل مخالفت می‌کند. می‌توان ژانر این بازی را خانوادگی و اکشن نامید. روایت داستان به گونه‌ای است که خرید بازی Hades را به یک بازی شیرین و دوست‌داشتنی همراه با هیجانات غیر قابل پیش‌بینی تبدیل می‌کند.

ویژگی‌های خرید بازی Hades برای ps5

از جمله ویژگی‌های بازی می‌توان به گیم پلی  و ساختار Roguelike اشاره کرد. بدین ترتیب کاربر پس از ناموفق بودن در هر مرحله می‌تواند بازی را از نو شروع کند. هر چند که در این میان مکانیزم‌های فنی بسیاری به کمک کاربر می‌آید تا بتواند از مراحل با موفقیت عبور کند. موقعیت بازی به چهار منطقه کلی تقسیم می‌شود که این ویژگی نیز باعث جذابیت بیشتر  خرید بازی Hades می‌شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.