خرید بازی It Takes Two برای ps4 | خرید بازی دونفره ps4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

تعداد بازیکن

2 نفره

سازنده

Hazelight Studios

مناسب

Playstation 4, PlayStation 5

تاریخ عرضه

6 فروردین 1400

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

سبک بازی

اکشن ماجراجویی

نقد و بررسی خرید بازی It Takes Two برای ps4 | خرید بازی دونفره ps4

بازی It Takes Two برای ps4 به صورت دو نفره اجرا شده و سبک ماجراجویانه دارد. این بازی مناسب برای گروه سنی دوازده سال به بالا است.  Hazelight Studios از جمله توسعه دهندگان بازی It Takes Two می باشد. علاوه بر آن ناشرین بازی شرکت های Electronic Arts, EA Originals هستند.  خرید بازی It Takes Two برای ps4  به صورت دو نفره به بازار عرضه شده و مورد استقبال بسیاری از نوجوانان و علاقمندان بازی‌های ماجراجویانه قرار گرفته است. از آنجایی که بازی‌های مهیجی مانند  It Takes Two با نسل چهارم کنسول های بازی شرکت سونی سازگاری دارد، علاقمندان پیش از خرید بازی، بایستی برای خرید ps4 به سایت معتبر تهران پی اس مراجعه نمایند.

ویژگی‌های بازی It Takes Two

این بازی تمامی ویژگی‌های جذاب و سرگرم کننده را برای گروه‌های کودک و نوجوان با خود به همراه دارد. سازنده بازی ژوزف فارس از جمله تولیدکنندگان شناخته شده بازی‌های مهیج و داستانی است که توانسته بازی‌های معروف و پرفروشی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

موضوع بازی It Takes Two

موضوع بازی  It Takes Two داستانی و خانوادگی است. طراحی داستان از یک فضای خانوادگی شروع می‌شود که در آن پدر و مادر خانواده به نام‌های می و کودی درگیر اختلاف‌‌هایی هستند. این دو قرار است از یکدیگر جدا شوند و دختر خانواده خود را مقصر تمامی دعواها می‌داند. وقتی دختر شروع به گریه می‌کند، اشک او روی دو عروسکی که شکل ظاهری پدر و مادرش هستند، می‌چکد. بدین ترتیب روح پدر و مادر درون عروسک ها دمیده شده و داستان آغاز می‌شود. اگر به دنبال بازی‌های مفهومی همراه با داستان پردازی های نزدیک به واقعیت برای کودک خود هستید، خرید بازی It Takes Two برای ps4 را از یاد نبرید. این بازی علاوه بر ایجاد سرگرمی و لحظات خوش، می‌تواند به گونه‌ای درس‌های آموزنده‌ای را نیز برای کودک تان داشته باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.