خرید بازی Lego Movie | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Lego Movie

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Lego Movie | XBOX ONE

بازی Lego Movie نظرات مثبتی از منتقدین دریافت کرده است. وب سایت بررسی Agacregating Metacritic به نسخه پلی استیشن 4 Lego Movie، 71/100، به نسخه Xbox One 69/100 و به نسخه Xbox 360 69/100 داده است.

lego movie ps4

اندرو هایوارد (Andrew Hayward) از IGN از 10 به این بازی 5/6 داد و آن را به معنای خوب» خواند. وی گفت که برخی از جنبه های بازی Lego Movie خسته کننده بوده و بازی های مختلف، باعث ایجاد خستگی و مشغول بودن پس زمینه و قهرمانان بازی می شوند. اندرو رینر (Andrew Reiner)، خبر رسان گیم، نمره مثبت و قابل قبول 8 از 10 را به بازی خود ارائه داد. وی ضمن تمجید از گرافیک ها، کاراکترها و موسیقی متن فیلم، آن را نوعیشگفتی بصری توصیف کرد.

The-Lego-Movie-

ایان باندز (Ian Bonds)، در بررسی میانگین متوسط خود برای Destructionoid، بازی را 7.5 از 10 به دست آورد. وی اظهار داشت: فیلم ویدئویی LEGO یک کار مناسب و معقول انجام می دهد که داستان فیلم را نشان می دهد و بازی کوک شده خود را مجوز می دهد. خوشبختانه، هر دوی این کارها به خودی خود سرگرم کننده هستند.»

lego movie game

داستان بازی Lego Movie

تاد هانسن (Todd Hansen) تنها بازیگری است که نقش خود را از این فیلم در نقش گاندالف (Gandalf) به نمایش می گذارد، اما کریس پرات (Chris Pratt)، ویل فرل (Will Ferrell)، الیزابت بنکس (Elizabeth Banks)، ویل آرنت (Will Arnett)، نیک آفمن (Nick Offerman)، آلیسون بری (Alison Brie)، چارلی دی (Charlie Day)، لیام نیسون (Liam Neeson) و مورگان فریمن (Morgan Freeman) برای صداهای فیلم خود اعتبار داشتند.
علاوه بر وجود دو گروه سازندگان عادی و حرفه ای، سایر توانایی ها شامل استفاده از سوئیچ ها به عنوان Lord Business در فرم های Lord یا President Business، ثابت کردن ماشین آلات، هک شدن به کامپیوتر، از بین بردن آجرهای طلا با لیزر، از بین بردن آجرهای نقره ای با موشک یا دینامیت، شروع آتش سوزی و … از هیجانات منحصر به فرد بازی شمرده می شوند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.