خرید بازی Life is Strange: True Colors برای ps5 | قیمت بازی زندگی عجیب برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Life is Strange: True Colors

تعداد بازیکن

1

سازنده

DECK NINE GAMES

سبک بازی

اکشن, ماجراجویی

مناسب

PlayStation 5

درجه بندی سنی

بالای 16 سال

نقد و بررسی خرید بازی Life is Strange: True Colors برای ps5 | قیمت بازی زندگی عجیب برای ps5

آخرین و تازه‌ترین ورژن بازی  Life is Strange برای پلتفرم ps5 ساخته و عرضه شده است. طرفداران بازی‌های اکشن و ماجراجویی که به دنبال خرید یک بازی هیجان اور و جذاب هستند، خرید بازی Life is Strange: True Colors برای ps5 را از دست ندهند. اولین سری از مجموعه بازی  Life is Strange در سال ۲۰۱۵ عرضه شد که در همان زمان به عنوان یکی از بهترین بازی‌های داستانی درام شناخته شد. حالا با روی کار آمدن نسل جدیدی از کنسول‌های بازی شرکت سونی، ما شاهد تازه‌ترین نسخه‌ این بازی هستیم.

بررسی بازی

یکی از نشانه‌های جذاب بازی، به کار گیری رنگ‌های مختلف در بازی است. رنگ‌هایی که هر کدام بیانگر احساسات هستند. روند بازی از شخصیت‌های جذاب و همچنین روایت داستانی بی‌نظیر تشکیل شده است. برای دریافت تجربه‌ای فوق‌العاده از اجرای بازی  Life is Strange: True Colors، خرید ps5 پیشنهاد می‌شود.

داستان بازی

ماجرای بازی از شرح حال دختر جوانی به نام الکس چن  Alex Chen شروع می‌شود. دختری که مدتهاست از خانواده خود دور بوده و در شهر خیالی به نام Haven Springs به سراغ برادر خود Gabe  می‌رود. در ادامه ماجرا با توجه به اتفاقات غیر منتظره برادر الکس کشته می‌شود و حالا الکس باید با کمک قدرت ماورالطبیعه از اتفاقات پشت پرده خبردار شود. نکته جالب بازی اینجاست که الکس به قدرتی دست پیدا می‌کند که به راحتی می‌تواند احساسات آدم‌های نزدیک به خود را درک کند. او این کار را با قدرت رنگ‌ها انجام می‌دهد. رنگ هایی که به صورت هاله از افراد متفاوت در ذهن خود می بیند.

ویژگی‌های بازی

خرید بازی Life is Strange: True Colors  در قالب یک بازی درام و ماجراجویانه نه تنها بسیار جذاب و مهیج است، بلکه کنجکاوی گیمر را تا پایان بازی برانگیخته می‌کند. علاوه بر آن خرید بازی ps5 این امکان را می‌دهد تا از یک طراحی گرافیکی بی نظیر، شخصیت پردازی‌های واقع گرایانه، موسیقی و رنگ‌آمیزی فوق‌العاده در هنگام اجرای بازی بهره‌مند شوید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.