خرید بازی Lost Judgment برای ps5 | قیمت بازی Lost Judgment برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Lost Judgment

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

1-2

مناسب

PlayStation 5

سبک بازی

اکشن, ماجراجویی, مبارزه ای

سازنده

Sega

نقد و بررسی خرید بازی Lost Judgment برای ps5 | قیمت بازی Lost Judgment برای پلی استیشن5

از میان بازی‌های ژانر ماجراجویی و مبارزه‌ای، خرید بازی Lost Judgment برای ps5 به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ شناخته شد. اجرای این بازی برای گروه سنی بالای ۱۸ سال مناسب بوده و برای پلتفرم ps5 سازگار است. این بازی مهیج از سوی استودیوی بزرگ Sega در بازار منتشر شد. دوستداران ژانرهای جدی با خرید بازی ps5 می‌توانند از این بازی جذاب و ماجراجویانه لذت ببرند. از جمله حالت‌های اجرای بازی می‌توان به حالت تک نفره و یا دو نفره آفلاین اشاره کرد.

بررسی بازی

گیمرهای حرفه‌ای به خوبی با مجموعه بازی‌های یاکوزا آشنا هستند. حالا همین مجموعه در قالب تازه‌ترین نسخه خود یعنی Lost Judgment  برای نسل نهم کنسول‌های بازی به بازار آمده تا یکبار دیگر در صنعت بازی‌های ویدیویی بدرخشد. با توجه به عرضه نسخه جدید، تغییرات بسیاری در جهت بهبود بازی انجام شده  و حتی ویژگی‌هایی نیز به بازی اضافه شده است.

داستان بازی

طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای، برای لذت تجربه یک بازی هیجان انگیز، خرید بازی Lost Judgment برای ps5 را از دست ندهند. داستان بازی  Lost Judgment شرح زندگی یک کارآگاه زبردست را در کشور ژاپن به نمایش می‌کشد. در روند بازی شما با اتفاقات غیر قابل پیش بینی، معماهای گنگ، پرونده‌های قتل و مانند این‌ها روبرو هستید.گیمر بایستی در نقش کاراگاه بتواند معماها را کشف کرده و با قاتلان و متجاوزان مبارزه کند.

گیم پلی بازی

از دیگر مشخصات جذاب بازی، گیم پلی آن است که با خرید ps5، جذابیت بازی بیشتر هم می‌شود. این نسخه نیز مانند نسخه‌های قبلی در سبک اکشن و داستان محور است. کاربر قادر خواهد بود در این فضا انواع مبارزات را تجربه کند. علاوه بر آن برخی ماموریت‌های سنگین نیز به عهده کاراگاه گذاشته شده است که در‌واقع گیمر بایستی از عهده آن‌ها برآید. شما می‌توانید با خرید بازی Lost Judgment برای ps5 عمق یک بازی مهیج مبارزه‌ای را تجربه کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.