خرید بازی marvels guardians of the galaxy برای ps4 | قیمت بازی نگهبان کهکشان

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

مشخصات فنی

تاریخ عرضه

۴ آبان ۱۴۰۰

درجه بندی سنی

3 سال به بالا

سازنده

square enix

مناسب

Playstation 4

سبک بازی

اکشن, اکشن ماجراجویی

نقد و بررسی خرید بازی marvels guardians of the galaxy برای ps4 | قیمت بازی نگهبان کهکشان

خرید بازی  marvels guardians of the galaxy برای ps4 به دلیل وجود فضای ماجراجویانه و اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی در طول داستان، مورد توجه اغلب گیمرها قرار گرفته است. قابل ذکر است که این بازی علاوه بر PS4، قابلیت اجرا بر پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس  را نیز دارد. بازی محافظان کهکشان از جمله بازی‌هایی است که در دسته ژانر اکشن گنجانده می‌شود. فضای این بازی کاملاً ملموس و نزدیک به واقع‌گرایی است و گیمر را در طول هیجانات و اتفاقات داستان با خود همراه می‌کند. بازی فوق تولید شرکت آیداس مونترال Eidos Montreal است. پیش از ساخت این بازی، شرکت آیداس مونترال سابقه تولید بازی‌هایی نظیر دوس اکس و همچنین بازی محبوب توم ریدر را در تجارب کاری خود ثبت کرده است.

مشخصه‌های بازی marvels guardians of the galaxy برای  ps4

از جمله ویژگی‌های خرید بازی marvels guardians of the galaxy برای ps4 آن است که اجرای این بازی به صورت تک نفره انجام می‌شود و اجرای بازی به صورت چند نفره امکان‌پذیر نیست. هیجانات و اتفاقاتی که در کهکشان از سوی کاراکترها و شخصیت‌های داستان اتفاق می‌افتد، بسیار جالب و جذاب است. دوستداران که در صدد خرید PS4 هستند، حتماً با خرید بازی محافظان کهکشان، می‌توانند از تجربه اجرای یک بازی هیجانی و ماجراجویانه لذت ببرند.

داستان بازی marvels guardians of the galaxy

داستان بازی محافظان کهکشان از جایی شروع می‌شود که شخصیت‌های داستان برای حفظ سلامت کهکشان به مبارزه مشغول می‌شوند. در اجرای بازی، کاربر کنترل پیتر کوییل یا استارلرد را در دست دارد. با توجه به مبارزان گروه‌های مختلف در طول داستان، اتفاقات جالب و هیجان انگیزی اتفاق می‌افتد که کاربر می‌تواند با انتخاب تصمیمات و قابلیت‌های بازی، به ادامه بازی بپردازد. داستان بازی کاملاً یک روند خاص و  اتفاقات کاملاً متفاوت را دنبال می‌کند. گیمرها با خرید بازی  marvels guardians of the galaxy برای ps4 می‌توانند از لذت تجربه صحنه‌های سینمایی انیمیشنی در طی مبارزات همراه با موسیقی راک پر سر و صدای داخل داستان بهره‌مند شوند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.