خرید بازی Mortal kombat 11 | xbox one

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Mortal Kombat 11

سبک بازی

مبارزه ای

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

2 نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Mortal kombat 11 | xbox one

بازی Mortal kombat 11 یک بازی مبارزاتی است که توسط NetherRealm Studios ساخته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. با اجرای نسخه اصلاح شده Unreal Engine 3، یازدهمین قسمت اصلی در سری Mortal Kombat و دنباله ای برای Mortal Kombat X 2015 می باشد. اعلام شده در سال 2018، این بازی در آمریکای شمالی و اروپا منتشر شد و در 23 آوریل 2019 نسخه هایMicrosoft Windows ، Nintendo Switch ، PlayStation 4 و Xbox One آن انتشار یافت. نسخه Switchبازی در اروپا به تعویق افتاد و در تاریخ 10 مه 2019 منتشر شد.

بازی mortal kombat 11

پس از انتشار، نسخه های کنسول Mortal 11 به طور کلی بررسی های مطلوبی را دریافت کردند، که از گیم پلی، داستان، گرافیک و بهبود نت کد بازی ناشی می شد، اما به دلیل وجود ریزگردها و اتکا بیش از حد به سنگ زنی انتقاداتی را دریافت کردند.

Mortal-Kombat-11 ps4

 

داستان بازی Mortal kombat 11

بازی Mortal kombat 11 یک بازی جنگ 2.5 بعدی است. در کنار بازگشت Fatalities و Brutalities، ویژگی های گیم پلی جدیدی از جمله Fatal Blows و Krushing Blows برای این بازی معرفی می شوند. Fatal Blows حرکات ویژه ای مشابه حرکت اشعه ایکس در Mortal X است. مانند حرکت اشعه ایکس، Fatal Blow ها با خسارت زیادی مواجه می شوند، اما با این حال، آنها فقط وقتی در دسترس قرار می گیرند.

mortal kombat 11

که سلامتی یک بازیکن به زیر 30 درصد کاهش یابد، و فقط یک بار در هر مسابقه قابل انجام است. Krushing Blows یک تغییر خاص سینمایی از یک حرکت ویژه است که در صورت برآورده شدن برخی از شرایط خاص، مانند بیشتر وحشیانه های بازی قبلی ایجاد می شود. همچنین این سری جدید مکانیکی Blawless Block است که پس از مسدود کردن حمله با زمان دقیق، می تواند پنجره باز گشت را بازگرداند. امتیازی دیگر که امکان بازگشت را می دهد، Mercy است، این امتیاز آخرین بار در Mortal 3 دیده شد، جایی که بازیکن برنده می تواند تصمیم به احیای حریف خود بگیرد و زندگی کمی به آنها بدهد.

mortal kombat 11 بازی

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.