خرید بازی Need for Speed payback | PS4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Need for Speed payback

سبک بازی

ریسینگ

سازنده

Electronic Arts

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

تعداد بازیکن

تک نفره

آنلاین

دارد

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Need for Speed payback | PS4

بازی Need for Speed payback یکی از پرفروش ترین بازی های ویدیویی در جهان است که با هدف انتقام اقدام به رانندگی می کند. در این بازی، ماشین شما در مرکز هر کاری است که انجام می دهید. سواریهای هنری بی نظیر با عملکرد عمیق تر و سفارشی سازی بصری نسبت به گذشته عمل می کنند. هنگامی که به سختی از گرما در نبردهای پلیس حماسی فرار می کنید، آنها را تحت فشار قرار دهید. با سرنشینان دیگر با رانندگان دیگر در جاده یا خارج از جاده از طریق دره ها، بیابان ها، کوه ها و شهر درگیر شوید. امتیاز خود را با قرار دادن ارز اضافی در بازی در همه رویدادها، چالش ها و ماموریت هایی که می تواند برنده شدن شما را افزایش دهد، افزایش دهید؛ اما شما می توانید همه آن را از دست دهید.

payback ps4

سرانجام، از طریق توصیه های Autolog با دوستان خود و برای اولین بار با رقبای بالقوه ارتباط و رقابت برقرار کنید. تابلوی رهبری شما با سایر بازیکنان سطح مهارت های مشابه جمع می شود، بنابراین می توانید ببینید که چگونه در سراسر جهان رتبه بندی می شوید.
از مأموریت های جنون دیوانه گرفته تا نبردهای ویرانگر اتومبیل NFS payback، تخیل عملکردی شما را که دارای آدرنالین است تحریک می کند.

بازی ps4 payback

ویژگی های کلیدی بازی Need for Speed payback

در بازی Need for Speed payback ماشین شما در کانون هر کاری که انجام می دهید قرار دارد. بی نهایت عملکرد خود را از طریق هر یک از 5 کلاس اتومبیل متمایز: مسابقه، رانش، خارج از جاده، درگ و دونده تنظیم کنید تا جداول مسابقه را در هر مسابقه، مأموریتی یا چالشی قرار دهید. ماشینهای رها شده در سراسر جهان را پیدا کنید تا ماشین بی نقص خود را از زمین به بالا بکشانید و برای خود امتیاز جمع کنید.

به صورت خیالی در رانندگی زندگی کنید و از طریق یک ماجراجویی منفجره، به عنوان سه شخصیت قابل پخش مجزا که با یک هدف مشترک متحد شده اند، بازی کنید: تایلر، مک و جس؛ تیمی که برای نهایی کردن امتیازات وارد مسابقه نهایی می شوند. پلیس های نبرد با شدت فزاینده ای، مسابقه را در سطح شهر و رانندگی از طریق کوه ها، دره ها و بیابان ها از طریق جاده و خارج از جاده انجام می دهند.
رقابت با امتیاز بالا: با بازی جدید Risk vs Reward پیروز شوید و پیروز شوید. بازگشت تعقیب و گریز شدید پلیس به این معنی است که هیچگاه سهام زیاد نشده است. شهرت خود را به صورت آنلاین در جهان جار بزنید و دوستان یا رقبای بالقوه خود را از

بازی nfs payback

طریق توصیه های Autolog در طول برنامه های تبلیغاتی به چالش بکشید یا سر به سر به رقابت با مدیران آنلاین کلاسیک بروید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.