خرید بازی Nickelodeon Kart Racers 2 برای ps4 | قیمت بازی نیکلودئون کارت ریسر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Nickelodeon Kart Racers 2

سازنده

Bamtang Games

سبک بازی

مسابقه‌ای

مناسب

Playstation 4

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

تعداد بازیکن

تک نفره آنلاین تا 8 نفره, یک الی چهل نفر

نقد و بررسی خرید بازی Nickelodeon Kart Racers 2 برای ps4 | قیمت بازی نیکلودئون کارت ریسر

خرید بازی Nickelodeon Kart Racers 2 برای ps4، یک انتخاب مناسب برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان با ژانر اکشن ماجراجویانه است. گفته می‌شود که طراحی و ساخت بازی Nickelodeon Kart Racers 2  بر اساس سری بازی‌های کرایش انجام شده است. طراحی گرافیکی بی‌نظیر این بازی با تنالیته های رنگی جذاب و شخصیت پردازی‌های منحصر به فرد از خصوصیات جالب توجه بازی محسوب می‌شود. نمایش طراحی با کیفیت گرافیکی را مدیون کنسول‌های کمپانی سونی هستیم. تا قبل از آنکه ps1 در بازار عرضه شود، کنسول‌های بسیار ساده‌ای مانند سگا و آتاری کاربرد داشتند که چندان کیفیت گرافیکی مطلوبی را دارا نبودند. در نتیجه به تدریج با‌عرضه کنسول‌های بازی ، تغییرات شگرفی صورت گرفت. با خرید ps4 قابلیت وضوح نمایشی و کیفیت شبیه سازی‌های بازی بیش از پیش قابل مشاهده است.

بررسی بازی

بازی جذاب Nickelodeon Kart Racers 2 یکی از بازی‌های جذاب و سرگرم کننده‌ای است که از روی شبیه سازی‌های مجموعه بازی کراش الگو برداری شده است. در بازی ۱۰۰ شخصیت مهیج انیمیشنی به نمایش گذاشته شده است که هر یک قابلیت‌ها و توانایی‌های خاص خود را شامل می‌شوند. کاربر می‌تواند با انتخاب هر یک از شخصیت‌ها کنترل آن‌ها برا بر عهده بگیرد.قابل ذکر است که برخی از شخصیت‌ها قفل هستند که پس از گذراندن موفقیت آمیز مراحل مختلف مسابقه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و یک به یک برایتان باز می‌شود.

حالت‌های بازی

حالت‌های بازی  Nickelodeon Kart Racers 2 شامل حالت تک نفره و چند نفره است. در حالت چند نفره گیمر می‌تواند بازی را با دیگران و دوستان خود به اشتراک بگذارد. خرید بازی Nickelodeon Kart Racers 2 برای ps4 در قالب یک بازی مهیج و ماجراجویانه در قیاس با سایر بازی‌ها بسیار خوش درخشیده است. این بازی امکانی را به کاربر می‌دهد تا با واکنش‌های سرعتی، مهیج و نشاط آور با یک طراحی ساده آشنا شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.