خرید بازی Nioh | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Nioh 2

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Team Ninja

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Nioh | PS4

بازی Nioh 2 در اوایل سال 2020 میلادی برای پتلفرم-هایی مختلف خصوصا ps4 طراحی و در بازارهای جهانی عرضه گشته است. این بازی توسط شرکت Koei Tecmo در دنیای بازی های پلی استیشن 4 معرفی شده و جزء بازی های بسیار سخت، مشابه بازی Dark Souls می باشد. جالب است بدانید که طراحی اولیه ی بازی مزبور در سال 2004 کلید خورده، اما بخاطر برخی مشکلات به وجود آمده روند ساخت آن بسیار طولانی گشته است.

بازی nioh 2

بازی 2 Nioh با الهام از فیلم گرگ تنها و توله ساخته شده و دارای سبکی مبارزه ای و اکشن است. اکثر گیمرها این بازی را خشن و بسیار سخت می دانند اما ما به شما این نوید را می دهیم که اگر کمی صبوری به خرج دهید به راحتی می توانید موفقیت های چشم گیری را کسب کرده و در پایان مراحل مختلف بازی به خود ببالید.

البته لازم به ذکر است که شما در این بازی می توانید از کمک دوستان به صورت آنلاین نیز بهره مند شده و با کمک آن ها که وارد بازی می شوند نبردی دیدنی و لذت-بخش را تجربه نمایید.

بازی nioh 2 ps4

داستان بازی Nioh 2

داستان بازی در زمان سنگوکو و دوران فئودالی ژاپن انجام می گیرد و در آن شخصیت اصلی داستان با نام ویلیام” دریانورد غربی بایستی با موجوداتی تخیلی و ماورایی “Yokai” روبه رو شده و پیکار می کند.
این داستان برگرفته از داستان زندگی سامورایی بزرگی از دیار اروپا به نام ویلیام آدامز طراحی و ساخته شده که حین سفر به کشور ژاپن با اتفاقا عجیب و غریب و خارق العاده ای روبه رو می گردد. ویلیام که همان گیمر نقش یک سامورایی یا نینجای شمشیرزن و ماهر را بر عهده دارد که ابزارهای مختلف را برای رویارویی با هیولاها و دشمنان در اختیار داشته و با سبکی بسیار جذاب و زیبا به نبرد و پیکار می پردازد.

nioh-2-ps4

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.