خرید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart برای ps5 | قیمت بازی رچت و کلنک برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Ratchet & Clank: Rift Apart

تعداد بازیکن

1

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

سازنده

Sony Interactive Entertainment

سبک بازی

اکشن, تیراندازی, ماجراجویی, نقش آفرینی

مناسب

PlayStation 5

ویژگی

این بازی دست دو می باشد

نقد و بررسی خرید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart برای ps5 | قیمت بازی رچت و کلنک برای ps5

خرید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart برای ps5 یکی دیگر از بازی‌های جذاب انیمیشنی است که مناسب برای رده سنی بالای ۱۲ سال می باشد. ژانر بازی در قالب اکشن، تیراندازی، شوتر، ماجراجویی و پلتفرم است. سازنده بازی شرکت Insomniac Games و از جمله محبوب‌ترین بازی‌های ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. اگر چنانچه به دنبال خرید بازی ps5 هستید، پیشنهاد ما تازه‌ ترین نسخه بازی Ratchet & Clank: Rift Apart  است.

طراحی گرافیکی

یکی از بارزترین ویژگی‌های خرید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart ، طراحی گرافیکی آن است. مقایسه آخرین ورژن این بازی با نسخه‌های پیشین تغییرات گرافیکی آن است که بسیار بحث برانگیز شده است. نسخه اول بازی در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و آنچنان از طراحی گرافیکی پیشرفته برخوردار نبود. با توجه به آنکه فیلم Ratchet & Clank: Rift Apart  چندین بار بر روی پرده سینِما به نمایش گذاشته شده است، تأثیرات آن را دربازی نمی‌توان نادیده گرفت. در آخرین ورژن بازی به خوبی طراحی قدرتمند گرافیکی مشخص بوده که از قدرت ویژگی‌های ps5 نیز بهره برده است. علاقمندان با خرید ps5 و بهره مندی از قابلیت‌های این کنسول و کنترلر دوال سنس می‌توانند تجربه‌ای به یاد ماندنی از اجرای بازی جذاب  Ratchet & Clank: Rift Apart داشته باشند.

شخصیت بازی

شخصیت اصلی بازی ربات دوست‌داشتنی به نام  Clank است که کاربر بایستی کنترل آن را بر عهده داشته باشد. خرید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart، در قالب یک بازی سرگرم کننده نه تنها بسیار لذت بخش است، بلکه با توجه به چالش‌هایی که گیمر را با خود همراه می‌کند بسیار مهیج نیز می‌باشد.

ویژگی‌های گیم پلی بازی

فضای شاد انیمیشنی با تنالیته‌های رنگی و طراحی‌های بی‌نظیر گرافیکی سبب شده که فضای بازی بیش از پیش جذاب‌تر به نظر برسد. تصاویر سه بعدی و حفظ  المان های تیرانداز با فضای کلاسیک از دیگر ویژگی‌های گیم پلی بازی به شمار می‌رود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.