خرید بازی Resident Evil 7 biohazard | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Resident Evil 7

سازنده

capcom

سبک بازی

اول شخص ترسناک

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Resident Evil 7 biohazard | XBOX ONE

Resident evil 7 یا بازی رزیدنت ایول 7 بازی ست ویدیویی به سبک ترس و بقا که در سال 2017 توسط شرکت کپ کام منتشر شده است. این بازی بر روی پلتفرم هایی چون مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قابل اجرا بوده و طراحی آن را نیز keisuke yamakawa بر عهده داشته است.جالب است بدانید که این نسخه از بازی Residen evil 7 یازدهمین بخش از مجموعه ی بازی های رایانه ای رزیدنت ایول محسوب شده و برخلاف نسخه های پیشین خود که زاویه ی دید سوم شخص دارند، دید اول شخص داشته و به صورت تک نفره نیز قابل اجرا و بازی است.

بازی Resident evil 7

داستان بازی Resident evil 7

داستان بازی Resident evil 7 نیز همان طور که گفته شد دارای سبک ترس و بقا و ماجراجویی بوده و گیمر در نقش اول شخص به نام ایتن وینترز ظاهر می شود وی برای بافتن همسر خود میا وینترز دست به کار می شود.
میا نزدیک به 3 سال پیش در طی یک حادثهای ناپدید گشته و شخصیت اصلی داستان طی دریافت ایمیلی مرموز با نام همسر خود سفری به ایالت لوئیزیانا انجام می دهد.

ایتن در ادامه ی داستان میا همسرش را می یابد اما متاسفانه همسر وی نفرین گشته و تبدیل به یک زامبی شده است. میا که از حال خود خارج شده و همسرش را به یاد نمی آورد ایتن را مجروح نموده و دست وی را قطع می نماید.
در بازی Resident evil 7 علاوه بر این دو (میا و ایتن) شخصیت های دیگری نیز به نامهای مارگارت بیکر، لوکاس بیکر، کلنسی جارویس، اولین ایفای نقش می کنند.

بازی Resident evil 7 ps4

وی در طی روال داستان بازی مزبور برخلاف بازی های قبلی لحظاتی پر از ترس و وحشت را لمس می کند. گیمر بایستی با حواسی جمع و خلاقیت خود نسبت به حل معماها، مدیریت منابعی که در اختیار دارد و همچنین بهره گیری از آیتم ها و گیاهان شفابخش با وقایع بسیار فیجع و خطرناک و مملو از استرس روبه رو گردد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.