خرید بازی resident evil village برای ps5 | قیمت بازی رزیدت اویل ویلیج

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 14 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Resident Evil VIII Village

سازنده

capcom

تاریخ عرضه

2021 میلادی

مناسب

ایکس باکس سری ایکس / اس ، ویندوز ، ps5

سبک بازی

ترسناک بقا

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

نقد و بررسی خرید بازی resident evil village برای ps5 | قیمت بازی رزیدت اویل ویلیج

کمپانی کپکام به عنوان سازنده سری بازی‌های رزیدنت اویل بعد از ارائه ریمیک‌های نسخه‌های کلاسیک، در سال 2021 ساخته جدید خود را پیشکش علاقمندان به این فرنچایز پیشکسوت و بیاد ماندنی خواهد کرد. نسخه جدید این مجموعه به نام Resident evil village خواهد بود، عدد 8 در کلمه village جای گرفته شده است و اشاره به قسمت هشتم سری بازی‌های رزیدنت اویل دارد.

اطلاعاتی از بازی رزیدنت اویل ویلیج

با توجه به اطلاعاتی که به صورت پراکنده در دسترس است، خرید بازی resident evil village برای ps5 ، ایکس باکس سری ایکس و نسل نهمی‌ها خواهد بود و احتمال کمی وجود دارد که در دسترس دارندگان کنسول‌های نسل هشتم نیز قرار بگیرد.

صفحه لودینگ و انتظار به واسطه حافظه SSD کنسول‌های نسل نهمی مثل PS5، وجود نخواهد داشت و سریع و السیر خود را باید آماده رویارویی با دشمنان مرموز بازی کنید.

پازل‌های متنوع محیطی و داستانی دوباره برگشته است و درست به مانند نسخه‌های پیشین، مدیریت کردن مهمات و تجهیزات بسیار حیاتی است.

خرید ps5 را فراموش نکنید تا بتوانید از گرافیک و صدا گذاری عالی بازی رزیدنت اویل دهکده لذت کافی را ببرید. کپکام با بهره گیری از موتور گرافیکی RE Engine در ساخت بازی، از لحاظ بصری حرف‌های زیادی را برای گفتن خواهد داشت.

خرید بازی resident evil village و داستان آن

در ادامه داستان بازی resident evil 7 ایتن وینترز به همراه همسرش میا و دخترش رز در جایی از اروپا و احتمالا اروپای شرقی به دنبال زندگی آرامی هستند، اما زهی خیال باطل! کریس ردفیلد که به نظر می‌رسد تا حدودی ضد قهرمان باشد، وارد می‌شود و میا را می‌کشد…

آری این‌ها حدسیات است و برگرفته از تریلر این بازی می‌باشد. اتفاقات در دهکده‌ای کوهستانی پوشیده از برف و سرما رخ می‌دهد. با توجه به گفته‌ها، دهکده و عمارت یا قلعه مرموز جای گرفته در دل آن در پیشبرد روند داستان مهم می‌باشند.

گرگینه‌ها و جادوگران نیز حضور دارند و فضای بازی را برای گیمر ترسناک‌تر خواهند کرد. فراموش نشود که دوربین به مانند رزیدنت اویل 7 در این نسخه نیز اول شخص خواهد بود و احتمالا سعی بر این دارد که حس ترس را بیشتر به کاربر القا کند.

من که خودم چشم انتظار تجربه کردن بازی resident evil village هستم تا حس ترس را بچشم. شما نیز به محض عرضه رزیدنت اویل 8 می‌توانید خرید این بازی و خرید بازی ps5 مدنظر خود را از تهران پی اس انجام دهید.

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.