خرید بازی Reyman legends | PS4

(1 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Reyman legends

سبک بازی

نقش آفرینی

سازنده

ubisoft

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Reyman legends | PS4

در این بازی Reyman  علاوه بر شخصیت های اصلی قابل پخش، مورفی greenbottle که برای اولین بار در rayman 2  ظاهر شد، به عنوان یک شخصیت دستیار ظاهر می شود. مورفی می تواند اقدامات مختلفی مانند برش طناب ها، فعال کردن مکانیسم ها، گرفتن دشمنان و کمک به جمع آوری لومس را انجام دهد. تمامی این مراحل طیف وسیعی از سطح بازی را ارائه می دهند که در آن همکاری برای پیشرفت الزامی است. در نسخه های Wii U، PlayStation Vita و PlayStation 4 بازی، یک پخش کننده اضافی می تواند Murfy را به طور مستقیم با کنترل های لمسی، با استفاده از Wii U GamePad، صفحه لمسی جلوی Vita و لمس Dual Shock 4 کنترل کند. در حالت تک نفره، کنترل در طی بخش های خاصی به مورفی تغییر می کند در حالی که کامپیوتر شخصیت پخش کننده را کنترل می نماید.

reyman ps4

در نسخه های پلی استیشن 3، Xbox 360، Xbox One و رایانه های شخصی Rayman legends، مورفی به صورت خودکار حرکت می کند و از آنها خواسته می شود تا با کنترل های دکمه ای، با اشیاء خاصی تعامل برقرار کنند. سایر ویژگی های جدید شامل بخش هایی است که بازیکنان می توانند با شلیک گلوله های پرتابه دشمنان و سطح های مبتنی بر ریتم را روی آهنگهایی مانند Black Betty”،» Eye of the Tiger ، Woo-Hoo و Antisocial قرار دهند.

بازی reyman

سطوح بازی Rayman legends

این بازی Reyman دارای بیش از 120 سطح است، از جمله 40 سطح برگرفته از rayman origins اصلی که با اخذ بلیط Lucky باز شده است که همچنین می تواند Lums و نوجوانان اضافی را کسب کند. برخی از سطوح دارای نسخه های حمله شده» هستند که مجدداً در اسرع وقت تکمیل می شوند. این بازی همچنین مراحل چالش روزانه و هفتگی را ارائه می دهد که در آن بازیکنان می توانند با چالش هایی مانند جمع آوری تعداد معینی از لومس در مدت زمان کوتاه، یا زنده ماندن طولانی ترین مرحله روی صحنه، با سایر بازیکنان از طریق تابلوهای اصلی رقابت کنند.

بازی xbox one reyman

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 1 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. محمد صدرا

    سلام من ريمن و نخريدم ولي داشتمش و فروختمو فيفا ١٨ گرفتم به هر حال بازي خيلييييي خوبيه ادمو قشنگ سرگرم ميكنه بازي هم گرافيك خوب داره هم داستان قشنگي داره همم مرحله هاي زيبايي داره ممنون از سايت خوبتون