خرید بازی Shadow of the colossus | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 12 مهر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Shadow of the colossus

سبک بازی

اکشن , open world

سازنده

Sony Computer Entertainment

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Shadow of the colossus | PS4

بازی Shadow of the colossus، با نام Wanda and Colossus در ژاپن منتشر شد که یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط SCE Japan Studio و Team Ico ساخته شده است و توسط Sony Computer Entertainment برای پلی استیشن منتشر شده است.

داستان بازی Shadow of the colossus

داستان بازی Shadow of the colossus بر روی جوانی به نام Wander متمرکز است که وارد یک سرزمین ممنوعه می شود و به صورت سرگردان باید وسعت زیادی را اسب سواری کند و شانزده موجود بزرگ را که صرفاً به عنوان کلوسی شناخته می شوند، شکست دهد تا زندگی دختری به نام مونو را بازیابد. این بازی در ژانر اکشن-ماجراجویی غیرمعمول است زیرا هیچ شهر یا سیاه چال ای برای کشف وجود ندارد، هیچ شخصیتی با آنها در تعامل نیست و هیچ دشمنی برای شکست دادن غیر از کلوسی وجود ندارد. این بازی به عنوان یک بازی پازل توصیف شده است، زیرا هر کلیسوس فقط با حمله به نقاط ضعفی که برای دستیابی به اقدامات خاص نیاز دارند کشته می شود.

بازی shadow of clussuss

از این بازی به عنوان یک بازی تأثیرگذار در صنعت بازی های ویدیویی و یکی از بزرگترین بازی های ویدیویی در همه زمان ها یاد شده است،بازی  به دلیل داشتن طراحی منظره حداقلی، گیم پلی همه جانبه و سفر عاطفی، اغلب به عنوان یک نمونه مهم از بازی های ویدئویی در دنیای هنر در نظر گرفته می شود. این رسانه تحسین انتقادی گسترده ای را از طرف رسانه ها دریافت کرد و در مقایسه با Ico با بخشی از یک کمپین بازاریابی بزرگتر، با فروش قدرتمندی روبرو شد.

بازی سایه کیلیسوس

موسیقی متن فیلم نیز بسیار مورد تحسین قرار گرفت. این بازی به دلیل صدا، طراحی و کیفیت کلی چندین جایزه کسب کرد. این بازی همچنین چندین بار در مباحث در مورد کیفیت هنر و دیدگاههای عاطفی بازی های ویدئویی ارجاع شده است.

shadow-of-the-colossus

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.