خرید بازی Spyro | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

spyro

سبک بازی

open world

سازنده

actvision

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

تعداد بازیکن

تک نفره

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Spyro | PS4

Spyro مجموعه ای از بازی های ویدیویی پلتفرم است که شخصیت اسپیرو ، یک اژدها را در خود جای داده است. از زمان معرفی این سری بازی در سال 1998 با بازی پلی استیشن Spyro the Dragon ، تعداد زیادی دنباله و اسپین آف برای آن به وجود آمده اند. در اصل بازی Spyro متعلق به Universal Pictures است و از طریق Universal Interactive defunct و توسط Insomniac Games ایجاد شده است.

Spyro-Reignited ps4

در سال 2018، Toys for Bob ، که به ساخت سریال Skylanders مشهور است، اعلام کرد که آنها در حال تهیه مجموعه ای از Remaster های سه گانه اصلی Spyro PlayStation با نام Spyro Reignited Trilogy هستند. این برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در 13 نوامبر 2018 منتشر شد و در 3 سپتامبر 2019 برای مایکروسافت ویندوز و نینتندو سوئیچ منتشر شد.

بازی spyro ps4

داستان بازی Spyro

Spyro Dragon در 9 سپتامبر 1998 در آمریکای شمالی و اروپا در اکتبر 1998 برای پلی استیشن 1 منتشر شد. این یک بازی پلتفرمی است که بازیکن را به عنوان Spyro قرار می دهد، یک اژدهای کوچک ارغوانی با هدف آزاد کردن اژدها های همکار خود از زندان های کریستالی، که در دنیای آنها پراکنده هستند اقدام می کند. هر سطح از طریق “پورتال” از دنیای اصلی قابل دسترسی است. بازی با نبرد بین Spyro و آنتاگونیست اصلی، Gnasty Gnorc به پایان می رسد. این بازی به فروش خوبی رسید و در کل 5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد. این بازی همچنین بررسیهای مساعدی را از IGN دریافت کرد و  از 10، 9 را دریافت کرد.

Spyro-Reignited

پس از موفقیت عنوان اول، انتشار آن در 2 نوامبر 1999 در آمریکای شمالی و 5 نوامبر 1999 در اروپا برای پلی استیشن؛ بازی شخصیت های جدیدی از جمله هانتر و یوزپلنگ را معرفی کرد. الورا، یک جانور؛ استاد، یک مولوی؛ و زو، پری. این بازی توانایی های را به شما معرفی می کند، از جمله اینکه می توانید بعد از سر خوردن، شنا در زیر آب، نردبان کوهنوردی، سر خوردن روی سر را با آن تجربه کنید؛ همچنین می توانید از یو پی اس های قدرت نیز در این بازی استفاده کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.