خرید بازی Yakuza: Like a Dragon برای ps5 | قیمت بازی یاکوزا برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Yakuza: Like a Dragon

تعداد بازیکن

1

تاریخ عرضه

آبان 1399

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

سبک بازی

نقش آفرینی

سازنده

Ryu Ga Gotoku Studio

مناسب

PlayStation 5

مالتی پلیر - آنلاین

ندارد

نقد و بررسی خرید بازی Yakuza: Like a Dragon برای ps5 | قیمت بازی یاکوزا برای پلی استیشن5

خرید بازی Yakuza: Like a Dragon برای ps5 با ژانر اکشن و ماجراجویی، تازه‌ترین نسخه بازی Yakuza محسوب می‌شود. اتفاقات و رویدادهای بازی با نسخه‌های پیشین متفاوت بوده و به عنوان یکی از  محبوب‌ترین بازی‌های ژاپنی شناخته شده است. از جمله عمده‌ترین دلیل محبوبیت و فروش بالای این بازی، گیم پلی، نبردهای مهیج و فضای آشفته بازیست که گیمر را با خود همراه می‌کند.

معرفی بازی  Yakuza: Like a Dragon

سازنده بازی  Yakuza: Like a Dragon، شرکت Ryu Ga Gotoku Studio می‌باشد. این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر و در بازار عرضه شد. ژانر بازی در قالب اکشن نوبتی و مبارزه‌ای است. خرید بازی ps5، نظیر خرید بازی Yakuza: Like a Dragon مناسب برای رده سنی ۱۸ سال به بالا می‌باشد. این بازی علاوه بر پلتفرم ps5، با پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و همچنین پلی استیشن ۴ سازگار است.

ویژگی‌های بازی

بازی Yakuza: Like a Dragon، به همه ثابت کرد که نیازی به تکرار عناصر قدیمی نسخه‌های پیشین خود ندارد. در‌واقع با توجه به نوآوری‌های بسیار در شخصیت پردازی‌ها و روایت داستان، به یکی از موفق‌ترین بازی‌های شرقی حتی در میان طرفداران بازی‌های غربی درآمد. ایجاد مبارزات نوبتی در بازی نه تنها سبب هیجانات بیشتر  بازی شده، بلکه جنبه‌های فکری بسیاری را تحت تأثیر خود قرار داده است.

جلوه‌های بصری

تصویر سازی بی‌نظیر، گرافیک فنی و طراحی انیمیشن‌ها در بازی به گونه‌ای است که کاربر دقیقاً متوجه کوچکترین حرکات چشم کاراکترها می‌شود. این طراحی‌های بی‌نظیر سبب انتقال احساسات کاراکترها به کاربر شده و فضای بازی را بیش از پیش قابل درک می‌کند. با خرید ps5 و بهره‌مندی از امکانات این کنسول نظیر صدای سه بعدی و آپشن‌های کنترلر دوال سنس، جذابیت اجرای بازی Yakuza: Like a Dragon را به طور چشمگیری بالا می‌برد.

تغییر شخصیت اصلی

از جمله تغییراتی که در ورژن جدید این بازی آورده شده است، تغییر شخصیت اصلی داستان است. شخصیت داستان در نسخه جدید به ای‌چیبان کاسوگا Ichiban Kasuga تغییر کرده است. این تغییر نه تنها چیزی از جذابیت بازی کم نکرده، بلکه باعث تنوع در نقش افرینی آن شده است. در مجموع خرید بازی Yakuza: Like a Dragon  بسیار سرگرم کننده بوده و از قابلیت‌های ویژه ای برخوردار می‌باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.