خرید تفنگ واقعیت مجازی برای PS4 | باندل تفنگ واقعیت مجازی سونی مدل 2020

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 6 شهریور
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

ابعاد

60x30x15 سانتی‌متر

وزن

500 گرم

مناسب

Playstation 4

سازنده

sony

نقد و بررسی خرید تفنگ واقعیت مجازی برای PS4 | باندل تفنگ واقعیت مجازی سونی مدل 2020

استفاده از تفنگ واقعیت مجازی، یکی از مهیج ترین لوازم جانبی است که اجرای بازی‌ها را به وسیله آن بیش از پیش لذت بخش‌تر می‌کند. گفتنی است که این قابلیت جدید و جذاب برای بازی‌های جنگی مناسب می‌باشد که بتوانید با استفاده از آن حال و هوای شلیک کردن در فضای مجازی را تجربه کنید. خرید تفنگ واقعیت مجازی برای PS4 با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تنها در سایت معتبر تهران پی اس برای مشتریان امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با خرید لوازم جانبی ps4، اوج هیجان را در دنیای بازی‌های مجازی شاهد باشید.

ویژگی‌ها

باندل تفنگی در واقعیت مجازی یک وسیله کمکی برای علاقمندان بازی‌های شوترShooter است. تفنگ واقعیت مجازی برای پلی استیشن ۴ سازگار بوده و همانطور که در تصویر مشخص است، شباهت به یک اسلحه سفید رنگ دارد. طراحی ساده و کارکرد آسان آن سبب شده تا خرید تفنگ واقعیت مجازی برای PS4 به یکی از لوازم جانبی پرفروش در میان کاربران تبدیل شود. وزن سبک تفنگ واقعیت مجازی به گونه‌ای است که کاربر می‌تواند برای مدت زمان طولانی آن را در دست نگه دارد و بازی کند.

طراحی تفنگ واقعیت مجازی برای PS4

طراحی این وسیله جانبی به گونه‌ای است که می‌توان آن را در حالت یک دستی و در حالت دو دستی نگه داشت. ماشه آن به گونه‌ای است که فشار دادن آن نیاز به هیچ توانایی خاصی ندارد. استفاده از دکمه‌های تعبیه شده بر روی این وسیله راحت و آسان بوده و حتی دکمه R1 در دو طرف وسیله برای افراد دست چپ و دست راست  نیز تعبیه شده است.

باتری تفنگ واقعیت مجازی برای PS4

شما می‌توانید با  تفنگ واقعیت مجازی به مدت ۱۰ ساعت بدون وقفه بازی کنید. عمر مفید باتری باندل تفنگی ده ساعت است. علاوه بر آن نحوه شارژ آن به سادگی انجام می شود.شما می‌توانید با استفاده از آداپتورهای micro USB که به DualShock 4 متصل می‌شود، باندل تفنگی را نیز شارژ کنید. از دیگر جذابیت‌های این محصول آن است که در هنگام شلیک به خوبی ضربه تفنگ را حس خواهید کرد. به همین دلیل با خرید تفنگ واقعیت مجازی برای PS4 ، می‌توان واقعیت دنیای مجازی را بهتر تجربه کرد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.