خرید دسته ps4 رنگ Titanium | قیمت دسته پلی استیشن 4 رنگ تیتانیوم

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 14 مهر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

باطری

1560 mAh

رنگ

رنگ تیتانیوم

سازنده

sony

مناسب

Playstation 4

کاربرد

کنترل بازی ps4

قابلیت شارژ

دارد

تاچپد-لمسی

دارد

نقد و بررسی خرید دسته ps4 رنگ Titanium | قیمت دسته پلی استیشن 4 رنگ تیتانیوم

خرید دسته ps4 رنگ Titanium از جذاب‌ترین انتخاب ها است. رنگ خاص و براق این کنترلر به گونه‌ای است که توجه هر خوش سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. پلی استیشن ۴ از جمله کنسول‌های پر طرفداری است که به عنوان یک کنسول نسل هشتم شرکت سونی، فروش بالایی را تا به امروز به خود اختصاص داده است. در پی آن خرید دسته ps4 در رنگ بندی‌های متنوع عرضه شد. به هر جهت قابلیت‌ها و امکانات دسته بازی دوال شاک بر کسی پوشیده نیست. از دکمه های منعطف دسته گرفته تا تاچ پد و سایر قابلیت‌های آن که سطح رضایت کاربران را فراهم کرده است. حالا عرضه کنترلر با رنگ خاص و جدید تیتانیوم را می‌توان به عنوان یکی از متفاوت‌ترین تغییرات در محصولات کمپانی مطرح سونی دانست.

ویژگی‌های دسته بازی پلی استیشن ۴ رنگ Titanium

تیتانیوم از جمله رنگ‌هایی است که ویژه خاص پسندان است. حالا رنگ آبی تیتانیوم آن هم برای دسته بازی دوال شاک شاید تعجب بسیاری از کاربران را برانگیخت. در‌واقع استفاده از این رنگ خاص در میان محصولات اصلی و یا جانبی سونی  آنچنان قابل پیش‌بینی نبود. اما تقاضای بالای کاربران نسبت به خرید دسته ps4 رنگ Titaniumبسیار قابل توجه است. از آنجایی که خرید دسته اضافی از کارایی فراوانی برخوردار است، دیگر از دسته بندی لوازم جانبی به گونه‌ای جدا شده و به یکی از لوازم اصلی کنسول تبدیل شده است.

امکانات دسته بازی دوال شاک پلی استیشن ۴

همانطور که می‌دانید دسته بازی ps4 بهینه‌تر از دسته بازی ps3 است. از جمله تغییرات شاخص و موجود بر روی کنترلر دوال شاک می‌توان به استیک‌های استاندارد شستی، دکمه های جهت دار،  مجهز به مکانیزم کلیکی، پد لمسی و همچنین دکمه ‌ای عمل‌کردی اشاره کرد. در نتیجه اگر تمایل به خرید دسته ps4 رنگ Titanium دارید، از این فرصت حتماً استفاده کنید. چرا که محدودیت در تولید و عرضه این محصول بسیار بوده و به تعداد کم در بازار موجود است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.