آکبند اورجینال

خرید دسته ps4 | خرید دسته اورجینال برای ps4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

ابعاد

6.35×17.2×18.2

لوازم جانبی قابل اتصال

بلوتوث کابل میکرو USB پورت EXT جک 3.5 میلی‌متری

خانواده محصول

playstation

سازنده

sony

مناسب

انواع مدل‌های پلی استیشن 4 اپلیکیشن‌های PS Now و Remote Play

نوع

کنترلر بی سیم

وزن

210 گرم

رنگ

مشکی

نسل

نسل هشتم

پورت AUX

دارد

بلوتوث

Bluetooth 4.1

نقد و بررسی خرید دسته ps4 | خرید دسته اورجینال برای ps4

بررسی دسته PS4 : Sony DualShock 4 Wireless Controller

کمپانی سونی به همراه کنسول های بازی PS4 Slim و PS4 Pro دسته های جدید DualShock 4 را ارائه کرد که نسبت به سری قبل بسیار کاربردی تر و جذاب تر تولید شده اند. در واقع می توان دسته های دوال شاک سونی را بهترین کنترلر تولید شده توسط این کمپانی دانست. دسته های متفاوتی که با بهبود و ارتقای مدل های پیشین سعی در جذب رضایت هرچه بیشتر گیمرهای حرفه ای داشته است. یکی از تغییرات مثبتی که در طراحی این کنترلرها اضافه شده، لایت بار روی تاچ پد است که در ادامه به کاربرد آن اشاره می کنیم. کیفیت ساخت بدنه نیز نسبت به مدل های پیشین بهبود یافته است. در این قسمت شما را دعوت به خرید ps4 در می کنیم.

 

سخت افزار Sony DualShock 4 Wireless Controller

دسته ی PS4 جدید به یک تاچ پد و یک اسپیکر کوچک مجهز شده تا سرعت هدیت بازی و جذابیت صدای خروجی را بالا ببرد. امکان اتصال هدست نیز در این دسته ها فراهم شده تا گیمرها بتوانند به صورت گروهی بازی کنند. موتور ویبره و سنسور تراز که در مدلهای قبل بود در این مدل حفظ شده و عملکرد آنها ارتقا یافته است. اتصال کنترلر دوال شاک 4 به کنسول بازی، از طریق فناوری بلوتوث و به صورت بی سیم امکان پذیر شده است. ژیروسکوپ و سنسورهای دیگری نیز برای تشخیص حرکت و سرعت، در این کنترلر تعبیه شده است تا هیجان و جریان روان بازی را حفظ کند. کنترلر PS4 با ویندوز 10 مایکروسافت سازگار است و با اتصال آن به کامپیوتر می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

 

پورتهای ورودی و خروجی دسته ps4 Sony DualShock 4 Wireless Controller

برای افزودن قابلیت های جدید، پورت های جدیدی در این دسته ها طراحی شده است. به عنوان مثال جک هدفون 5/3 میلیمتری برای صدا تعبیه شده که توسط آن علاوه بر اتصال ایرفون و هدست و هندزفری و شنیدن صداهای بازی، در بازیهای آنلاین می توانید با سایر گیمرها به صورت صوتی چت کنید. اسپیکر مونو که در این کنترلر قرار دارد نیز برای بالا بردن کیفیت صداهای خروجی و انتقال صدای کاربر طراحی شده است. انتقال اطلاعات نیز از طریق پورت یو اس بی انجام می شود که سرعت و دقت بسیار بالایی دارد.

 

شارژ Sony DualShock 4 Wireless Controller

باتری کنترلر DualShock 4 غیر قابل جدا شدن است. گرچه اتصال کنترلر به کنسول بازی به صورت بی سیم امکان پذیر است، اما کاربر می تواند در حین بازی با اتصال کنترلر از طریق کابل یو اس بی به کنسول، آن را شارژ کند. جالب است بدانید حتی در حالتی که کنسول روشن نباشد ولی به برق متصل باشد، نیز این شارژ انجام خواهد شد! همچنین برای شارژ این کنترلر جذاب، می توانید از استندهای شارژ مخصوص آن استفاده کنید. این استندها به صورت جداگانه به فروش می رسد.

 

دکمه های Sony DualShock 4 Wireless Controller

تغییرات در بخش دکمه ها، از اساسی ترین تغییرات ایجاد شده در دسته های دوال شاک 4 سونی است. دو دکمه جدید Options و Share در این دسته ها تعبیه شده و عملکرد دکمه های قدیمی Select و Start را پوشش می دهند. اما مزیت دکمه های جدی این است که در مواقع مختلف، عملکرد متفاوت و منعطفی دارد. دکمه Share به کاربر اجازه می دهد که قسمتی از بازی را به انتخاب خود به صورت تصویر یا ویدیو ذخیره کرده و سپس آن را در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارد!

 

طراحی ظاهری Sony DualShock 4 Wireless Controller

این کنترلر به دو استیک شستی، پد دکمه های جهت ( D-Pad ) پد دکمه های عملکردی و چهار دکمه کاربردی است. اما نکته ای که توجه کاربران را به خود جلب کرده، تغییرات مثبت در قیمت استیک ها است. در مدلهای قبل، استیک ها محدب بود و کاربر در زمان استفاده از آنها تسلط کافی نداشت، در این مدل استیک ها مقعر و با لبه هایی برجسته ساخته شده که مانع از لیز خوردن ناخواسته آن در دست می شود. این تغییر ارگونومیک، توجه کمپانی سونی به رضایت کاربران را نشان می دهد.

 

برای هشدارهای مختلف متناسب با فضای بازی، در قسمت پشت دسته، لایت باری زیبا بر اساس PlayStation Move طراحی شده که با انتشار نور هشدارهای لازم را اعلام کرده و تشخیص موقعیت کنترلر را ساده می کند. کیفیت ساخت و متریال به کار رفته در اسن دسته ها بسیار عالی است و طراحی فرم آنها بر اساس اصول ارگونومیک و برای راحتی هرچه بیشتر گیمرها انجام گرفته است. همین امر باعث شده کاربران رضایت خود را از تسلط بیشتر بر دکمه ها و نرم و راحت بودن فشردن آنها اعلام کنند. بنابراین فشردن ناخواسته که در مدل های پیشین گاها اتفاق می افتاد، در این مدل حذف شده است. در قسمت کناری لبه ها نیز نواری نورانی طراحی شده که بر جذابیت ظاهری کنترلر افزوده است. همراه با خرید دسته ps4 ، امکان خرید ps4 هم در سایت تهران می باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.