خرید دسته Xbox 360 رنگ سفید دست دوم | قیمت دسته ایکس باکس 360 رنگ سفید

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 14 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

باطری

ندارد

بلوتوث

دارد

رنگ

سفید

سازنده

Microsoft

ویژگی

دسته دوم می باشد.

کاربرد

کنترلر Xbox 360

نقد و بررسی خرید دسته Xbox 360 رنگ سفید دست دوم | قیمت دسته ایکس باکس 360 رنگ سفید

یکی از بهترین محصولات مایکروسافت، کنسول قدرتمند Xbox 360 است. قابلیت‌های این کنسول به همراه دسته بازی خوش ساخت آن باعث شده تا به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌ها معرفی شود. با توجه به قیمت بالای کنترلر Xbox 360 بسیاری از افراد به دنبال خرید دسته بازی دست دوم هستند. خرید دسته  Xbox 360 رنگ سفید دست دوم با قیمت بسیار پایین و باور‌نکردنی قابل عرضه به مشتریان عزیز است.

دلایل خرید دسته بازی  Xbox 360

احتمالاً برای شما هم پیش آمده باشد که در حین بازی با کمبود شارژ دسته مواجه شوید. به همین علت مجبور هستید که بازی را متوقف کرده و  کنترلر را شارژ کنید. اما با خرید لوازم جانبی Xbox 360 مانند یک دسته بازی اضافه، دیگر نیازی نیست که نگران شارژ کنترلر باشید.

با خرید دسته Xbox 360 رنگ سفید دست دوم می‌توانید اجرای بازی‌ها را با سایرین به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

طراحی خوش ساخت و ارگونومیک بهترین دلیل برای خرید دسته Xbox 360 رنگ سفید دست دوم است. بافت لمسی بر روی صفحه کنترلر مانع خستگی زودهنگام دست می‌شود.

گیمرها با خرید Xbox 360 علاوه بر بهره مندی از کانفیگ‌های سخت افزاری از قابلیت‌های بی‌نظیر دسته  Xbox 360 نیز بهره مند می‌شوند.

مزایای خرید دسته  Xbox 360

با خرید دسته  Xbox 360 ، می‌توانید از یک کنترلر با کیفیت و ارزان‌قیمت برخوردار شوید. همچنین خرید دسته  Xbox 360 مزایای دیگری را هم شامل می‌شود.

۱. طراحی خاص و گیمر پسند

۲. سرعت عمل در پاسخ دهی به اکشن های گیمر

۳. قابلیت اتصال به بلوتوث

۴. قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌های هوشمند نظیر گوشی آیفون از طریق بلوتوث

۵. برخورداری از باتری‌های قابل شارژ

جمع‌بندی

اگر به هر علتی در صدد خرید کنترلر  Xbox 360 هستید، خرید دسته  Xbox 360 رنگ سفید بهترین گزینه برای شماست. کیفیت عالی و قیمت مناسب همراه با ضمانت پس از فروش و اصالت کالا تمام آن چیزی است که انتظارات شما را از یک محصول کاربردی برآورده می‌کند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.