خرید موو دوتایی برای PS4 | خرید دسته بازی سونی مدل Move Motion

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 13 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

PlayStation Move دو دسته

قابلیت های اضافه

کنترل بی سیم برای حرکت کردن به طور کامل

کاربرد

کنترل بازی ps4

نقد و بررسی خرید موو دوتایی برای PS4 | خرید دسته بازی سونی مدل Move Motion

موو دوتایی یک کنترل کننده بازی است که دارای یک حسگر حرکتی می‌باشد. این محصول از جمله لوازم جانبی سرگرم کننده برای پلی استیشن ۴ است که کاربران می‌توانند در حین اجرای بازی از قابلیت‌های بی‌نظیر آن بهره‌مند شوند. شما می‌توانید بسیاری از بازی‌های واقعیت مجازی را با خرید موو دوتایی برای PS4 تجربه کنید. از جمله ویژگی‌های شاخص این محصول می‌توان به کنترل راحت و آسان با استفاده از کلیدهای تعبیه شده بر روی آن اشاره کرد. همچنین کنترل بی‌سیم برای حرکت دادن از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌باشد.

مشخصات موو دوتایی برای PS4

شما می‌توانید با استفاده از این محصول هیجان انگیز و سرگرم  کننده، از آن برای لذت بیشتر اجرای بازی‌های حرکتی و جذاب بهره‌مند شوید. قابل ذکر است که موو دوتایی برای PS4 ، محصول شرکت سونی است. در ابتدا این محصول برای پلی استیشن ۳ تولید و در بازار عرضه شد. اما پس از آن طراحی آن برای پلی استیشن ۴ نیز در نظر گرفته شد. اگر چنانچه از جمله کاربرانی هستید که تمایل به خرید لوازم جانبی ps4 دارید، خرید موو دوتایی برای PS4 را از یاد نبرید.

کارایی  موو دوتایی برای PS4

با استفاده از این دسته حرکتی و همچنین با قرار گرفتن در روبروی دوربین USB ، متناسب با بازی مورد نظر، می‌توانید از آن به عنوان نقش شمشیر، تفنگ و یا دیگر تجهیزات و ابزارآلات مرتبط با اجرای بازی استفاده کنید. بدین ترتیب به راحتی می‌توان در قالب کاراکتر اصلی بازی ایفای نقش کرد. علاوه بر آن تغییر رنگ چراغ بالای دسته باعث افزایش هیجان بازی می‌شود. در‌واقع شما می‌توانید با خرید موو دوتایی برای PS4 دنیایی از هیجان را در اجرای بازی‌ها تجربه کنید.

دکمه‌های تعبیه شده روی دسته حرکتی

دکمه‌هایی که بر روی موو دوتایی تعبیه شده‌اند، چهار دکمه اصلی کنسول بازی است. این چهار دکمه برای آن دسته از کاربرانی است که فقط تمایل به استفاده از موو دوتایی را دارند و یا عادت به دسته دوال شاک پلی استیشن ۴ را ندارند، می‌باشد. بدین ترتیب  شما می‌توانید با خرید موو دوتایی  و هماهنگ کردن آن با کنسول، بازی واقعی‌تری را تجربه کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.