خرید کابل برق ps3 | قیمت کابل برق پلی استیشن 3

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 21 آذر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

طول کابل

1 متر

مناسب

playstation 3

کاربرد

اتصال برق

نقد و بررسی خرید کابل برق ps3 | قیمت کابل برق پلی استیشن 3

برای تأمین انرژی برق کنسول بازی حتماً باید از کابل برق استفاده کنید. خرید کابل برق ps3 برق مورد نیاز کنسول را تأمین می‌کند. این کابل برق در حدود ۱.۲ متر بوده و از عمل‌کرد بسیار قابل توجهی برخوردار است. البته در هنگام خرید ps3 آن در بسته بندی موجود است. اما در برخی از موارد خرید لوازم جانبی ps3 مانند کابل برق اضافه جزء ضروریات محسوب می‌شود. اگر چنانچه به هر علتی کابل محصول خراب و یا فرسوده شد، شما به راحتی می‌توانید با سفارش کابل برق ps3 کنسول را شارژ کنید. جنس پوشش سطح روی کابل از پلاستیک بسیار مرغوب است. به همین دلیل از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشد.

مزایای استفاده از کابل برق ps3

سهولت در استفاده از کابل برق و بدون نیاز به هیچ مبدلی از ویژگی‌های اصلی خرید کابل برق ps3 است. در نتیجه شما در هر کجای ایران که باشید می‌توانید کابل را به طور مستقیم به پریز برق متصل کنید. مقاومت در برابر نویز و همچنین کنترل نوسانات برقی از دیگر مشخصه‌های کابل برق ps3 می باشد. جنس مرغوب، دوام، عمل‌کرد عالی و همچنین کیفیت ساخت از دیگر مزایای استفاده از کابل برق ps3 است. ویژگی‌های بارز محصول به حدی است که تا به امروز رضایت تمامی خریداران را برآورده کرده است.

قیمت کابل برق ps3

اگرچه کابل برق ps3 در داخل بسته بندی کنسول به طور یک‌جا عرضه می‌شود. اما کابل برق ps3 به طور جداگانه نیز امکان‌پذیر است. قیمت مناسب و ارزش خرید با توجه به کارایی آن نیز بسیار قابل توجه می‌باشد. با خرید آنلاین محصول می‌توانید از لیست قیمت انواع کابل برق پلی استیشن ۳ مطلع شوید. با خرید کابل برق ps3 از مجموعه معتبر تهران پی اس، می‌توانید از اصالت کالا با بهترین برندها، پرداخت امن و مطمئن و همچنین خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.